ارائه بسته‌های فرهنگی متناسب با گروه‌های سنی در یادمان‌های ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ارائه بسته‌های فرهنگی متناسب با گروه‌های سنی در یادمان‌های ارتش

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش از ارائه بسته‌های فرهنگی متناسب با گروه‌های سنی به کاروان‌های راهیان نور در یادمان‌های ارتش خبر داد.

امیر سرتیپ دوم ابراهیم گلفام، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در گفتگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، از ارائه بسته‌های فرهنگی متناسب با گروه‌های سنی مختلف اعم از کودکان، نونهالان، نوجوانان تا جوانان دبیرستانی و دانشگاهی به کاروان‌های راهیان نور در یادمان‌های ارتش خبر داد.

وی با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در اردوهای راهیان نور اظهار داشت: در این رابطه جهت تعمیق و تبیین فرهنگ دفاع مقدس و انتقال اطلاعات مناسب و مقابله با شبیخون فرهنگی سعی شده تا با توجه به گروه‌های سنی افراد یعنی از کودکان 4 الی 5 ساله تا نوجوانان 15 سال و جوانان 20 سال به بالا بسته‌های فرهنگی ارائه شود.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش ادامه داد: امسال برای نخستین بار با حمایت این سازمان یک شماره از مجله صف به‌طور ویژه به موضوع راهیان نور می‌پردازد.

امیر گلفام افزود: این ویژه‌نامه در اواسط هفته آینده در یادمان‌های دفاع مقدس ارتش به زائران مناطق عملیاتی اهدا می‌شود.

وی همچنین در پایان بر حفظ آثار و عوارض طبیعی ناشی از دفاع مقدس تاکید و خاطرنشان کرد: این عوارض و آثار باقی‌مانده از دوران دفاع مقدس که بخشی از آن توسط دشمن برای دفاع از استراتژی خود و بخشی دیگر توسط رزمندگان اسلام برای مقابله ایجاد شده است، سندی معتبر برای تاریخ‌نگاران و پژوهشگران عرصه دفاع مقدس برای انتقال به نسل‌های بعدی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا