امیرگلفام در گفت‌وگو با تسنیم خبر داد برگزاری نخستین نمایشگاه راهیان نور دریایی در جزیره خارک

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امیر گلفام

 

 پایگاه مردمی ارتش :جانشین قرارگاه مرکزی راهیان نور آجا گفت: نخستین نمایشگاه دریایی برای بازگو کردن قهرمانی‌های نیروی دریایی و هوایی و پدافند هوایی در جزیره خارک برگزار می‌شود.

امیر گلفام جانشین قرارگاه مرکزی راهیان نور آجا و رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از برگزاری نمایشگاه دریایی برای نخستین بار در جزیره خارک خبر داد و گفت: این نمایشگاه با هدف بازگو کردن قهرمانی‌های نیروی دریایی و هوایی و پدافند هوایی در این منطقه، احداث شده و به‌صورت شبانه‌روزی آماده پذیرایی از زائران راهیان نور است.

وی با اعلام این خبر ادامه داد: نیروی دریایی در طول دفاع مقدس به همراه پدافند و نیروی هوایی نقش تعیین‌کننده‌ای در ایجاد امنیت برای کشتی‌ها ایفا کردند؛ در حالی که بیش از 2500 روز هدف بمباران‌ها قرار داشتند، اما با این حال  یک روز هم اجازه ندادند که صادرات نفت کشور با مشکل مواجه شود.

جانشین قرارگاه مرکزی راهیان نور آجا تصریح کرد: این نمایشگاه دریایی از اواسط اسفندماه و در ایام نوروز نیز پذیرای زائران مناطق عملیاتی دفاع مقدس خواهند بود. افرادی که به صورت کاروان‌های گروهی اعزام می‌شوند و یا خانواده‌هایی که امکان رفتن به جزیره خارک برایشان مهیا است می‌توانند از این مکان یادمانی جدید بازدید کنند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا