جزئیاتی از نمایش دستاوردهای هوایی, دریایی و زمینی ارتش در راهیان نور

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

راهیان نور ارتش

 

 پایگاه مردمی ارتش :هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در خوزستان؛ از جزئیات ۶ نمایشگاه نظامی-فرهنگی که دستاوردهای ارتش را به نمایش می‌گذارد سخن گفت.

حجت‌الاسلام امیر کاظم‌زادگان هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از برگزاری شش نمایشگاه فرهنگی-نظامی در خوزستان خبر داد و گفت: ما در سه یادمان دفاع مقدس در خوزستان فعالیت داریم که علاوه بر آن شش نمایشگاه فرهنگی و نظامی را بر پاکرده‌ایم که علاوه بر ارائه محصولات فرهنگی و معنوی دستاوردهای ارتش را برای زائران و کاروان‌هایی که به زیارت مناطق عملیاتی دفاع مقدس می‌آیند از آن بازدید کنند.

وی با اعلام این مطلب گفت: با توجه به رویدادهای اخیر و جنگ‌های نیابتی دشمن و دولت‌های استکباری که در منطقه اتفاق می‌افتد؛ ملت غیور ایران بیش از گذشته باید با آرمان‌های شهدا ارتباط داشته باشند و نسل جوان با آن آشنا شوند. حضور پررنگ خانواده‌ها نیز در ایام نوروز علاقه به فرهنگ مقاومت این کشور را نشان می‌دهد که در هر قشری وجود دارد.

حجت‌الاسلام کاظم‌زادگان ادامه داد: نمایشگاه‌های مختلفی در یادمان‌های متعدد عملیات‌های رمضان، دهلاویه، شهدای چذابه، پادگان چهارم شکاری هوانیروز مسجد سلیمان، پایگاه دریایی خرمشهر و...  برپا کرده‌ایم که از این طریق مردم و زائران می‌توانند با دستاوردهای ارتش در دفاع مقدس و تاثیرگذاری آن در پیروزی جمهوری اسلامی آشنا شوند.

معاون هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: شش نمایشگاه در شش نقطه برپا می‌شود که شامل نمایشگاه پایگاه دریایی در خرمشهر، نمایشگاه پایگاه هوایی در دزفول، نمایشگاه نظامی در محل شهدای گمنام اندیمشک، نمایشگاه فرهنگی نظامی در منطقه آب‌تیمور و یک نمایشگاه فرهنگی دیگر در یادمان چزابه است که تا 13 فروردین‌ماه پذیرای کاروان‌های راهیان نور خواهد بود. دستاوردهای فرهنگی و نظامی ارتش در این نمایشگاه‌ها برای زائران مناطق عملیاتی به نمایش درمی‌آید.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا