فرمانده هوانیروز:هوانیروز در ارتقای توان دفاعی و نظامی کشور نقش بی‌بدیلی دارد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش :فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه هوانیروز دارای تجهیزات و آمادگی مناسب برای ایفای نقش در مواقع مختلف است، گفت: امروز، هوانیروز نقش مهمی در ارتقای توان دفاعی و نظامی کشور دارد.

آئین تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان هوانیروز کرمانشاه با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان هوشنگ یاری، فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارکنان پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه برگزار شد.

فرمانده هوانیروز ارتش در این مراسم اظهار داشت: بالگردهای هوانیروز برای برگزاری انتخابات هفتم اسفند ماه در راستای انتقال صندوق‌های اخذ رای به مناطق صعب‌العبور و پشتیبانی انتخابات به مناطق مختلف کشور در آمادگی کامل بسر می بردند.

یاری با اشاره به اینکه هوانیروز دارای تجهیزات و آمادگی مناسب برای ایفای نقش در مواقع مختلف است و خلبانان تیزپرواز هوانیروز همواره آماده جان‌فشانی در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، ادامه داد: امروز، هوانیروز نقش مهمی در توان دفاعی و نظامی کشور دارد.

وی ارتقای توانایی بالگردهای هوانیروز پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را از جمله اقدامات مهم متخصصان داخلی بیان کرد و گفت: خلبانان تیزپرواز هوانیروز از روزهای نخست دوران دفاع مقدس در همه عملیات‌های نظامی پرواز می‌کردند.

وی پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه را دارای نقشی محوری و مرکزی در تامین امنیت منطقه غرب کشور دانست و متذکر شد: هوانیروز در روزهای نخست انقلاب در برابر دشمنان داخلی و افراد تجزیه‌طلب ایستادگی کرد و کارنامه درخشانی در تاریخ انقلاب دارد.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین به تلاش متخصصان داخلی برای عدم وابستگی به خارج از کشور در این حوزه اشاره کرد و بیان داشت: هوانیروز در بخش‌های تعمیر و نگهداری بالگردها و تجهیزات، به سطح خودکفایی و قطع وابستگی به بیگانگان رسیده است که ریشه در خودباوری جوانان این مرز و بوم و ایمان راسخ در پرتو هدایت‌های ولی‌فقیه دارد.

فرمانده پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه مردان بزرگی همچون شهید احمد کشوری در این پایگاه حضور داشته‌اند، یادآور شد: امروز، نیروهای نظامی کشورمان در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند.

قربانی با تقدیر از زحمات پیشکسوتان هوانیروز، تاکید کرد: بازنشستگان هوانیروز هر زمانی احساس کنند که می‌توانند تجارب خود را برای خدمت به ایران اسلامی به‌کار بگیرند، اعلام آمادگی می‌کنند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا