به منظور بازدید زائرین راهیان نور؛نمایشگاه نیروی دریایی 27 اسفند در خرمشهر افتتاح خواهد شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش :ناخدا یکم نادر حمودی، فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر از افتتاح نمایشگاه نیروی دریایی در 27 اسفند ماه در پایگاه دریایی این نیرو در خرمشهر خبر داد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از روابط عمومی ارتش، وی که با خبرنگار اعزامی ارتش به مناطق عملیاتی راهیان نور سخن می گفت در ادامه افزود: همزمان با افتتاح این نمایشگاه از خانواده جانبازان، ایثارگران و شهدای نیروی دریایی نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

حمودی در ادامه با با بیان اینکه تکاوران نیروی دریایی از آغازین لحظات هجوم دشمن بعثی به میهن اسلامی، دوشادوش مردم و سایر نیروهای مسلح در صحنه نبرد حضور داشتند، افزود: تکاوران پایگاه دریایی خرمشهر توانستند با کمک مردم و دیگر نیروهای مسلح، راهبرد دشمن بعثی را که می خواست سه روزه خوزستان و هفت روزه تهران را به تصرف خود در آورد با شکست مواجه سازند.

وی همچنین افزود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شهدای زیادی را در راه دفاع از میهن اسلامی تقدیم کرده است و ما امروز افتخار می کنیم که روایتگر حماسه و ایثار شهدای والامقاممان هستیم.

حمودی با بیان اینکه امسال نمایشگاه نیروی دریایی با تغییراتی نسبت به سال گذشته فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، افزود: ما امسال نمایشگاه خود را در سه محور: نیروی دریایی، قبل از انقلاب و با قدمت هفت هزار ساله، نیروی دریایی در دوران هشت سال دفاع مقدس و نیروی دریایی راهبردی برگزار خواهیم نمود.

فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر در پایان از افتتاح نمایشگاه پایگاه دریایی خرمشهر از تاریخ 27 اسفند ماه با هدف ترویج فرهنگ دفاع مقدس و تبیین و تشریح نقش نیروی دریایی در آن دوران افتخار آمیز خبر داد و گفت: این نمایشگاه همانند سال های گذشته تا سیزدهم فروردین 1395 برای حضور و بازدید زائرین راهیان نور دائر خواهد بود.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا