امیر اسماعیلی از حضور گسترده مردم در انتخابات تقدیر کرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امیر اسماعیلی از حضور گسترده مردم در انتخابات تقدیر کرد

 
 
   پایگاه مردمی ارتش :فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با صدور پیامی از حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند تقدیر کرد.
 
به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از   دفاع پرس، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) پیامی در خصوص انتخابات 7اسفند94 صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخواسته از مکتب حیات بخش اسلام و با رهبری نشأت گرفته از ولایت الهی و مشروعیت مردمی مسیر روشنی را در برابر ستمدیدگان و مظلومان جهان قرار داده و در حال تبدیل شدن به الگوی بی بدیل نظام سیاسی در جهان است.

نظامی دینی و مردمی که ثبات و اقتدار آن با حضور و مشارکت گسترده اقشار مختلف مردم در صحنه‌های انتخابات استحکام بیشتری پیدا می‌کند. لذا دشمنان قسم خورده و مکار این مرز و بوم که همواره از بیداری ملت خود در هراسند، با تحمیل جنگ 8ساله و اعمال تحریم‌های ظالمانه شدید هم علیه این ملت بهره‌ای جز شکست و خفت نبردند و لذا با به کار گیری ابزارهای رسانه‌ای دنیا به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در مردم به‌منظور عدم حضور ملت ایران در پای صندوق‌ها و ناکارآمد نشان دادن این نظام الهی بودند.

ملت با بصیرت و شهیدپرور ایران عزیز اسلامی با درک عمیق از موقعیت حساس کشور با لبیک به فرمان مولا و مقتدای خود با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر تجلی مردم‌سالاری دینی را به نمایش گذاشته و با انداختن رأی اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجدید بیعت با انقلاب به مصداق بیعت با رسول‌الله(ص) شگردهای تبلیغی دشمن را خنثی و برای کشور آبرو کسب نمودند.

اینجانب بر خود فرض می‌دانم از ملت شجاع، آگاه، با بصیرت و موقع شناس و کلیه همکاران گرامی و سنگربانان دفاع هوایی به علت این حضور پرشور و دشمن‌شکن صمیمانه تشکر نمایم. امیدوارم نمایندگان منتخب نیز در پاسخ به این حرکت انقلابی ملت فهیم و بصیر ضمن حرکت در خط ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز منویات معظم له را چراغ راه خویش قرار دهند.

از خداوند متعال سعادت، بهروزی و عزت همه خدمتگذاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و تحت رهبری‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی) از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا