حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه اقتدار دفاعی است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه اقتدار دفاعی است

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح حضور گسترده مردم در انتخابات را پشتوانه اقتدار دفاعی کشور دانست.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از   گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی سخنانی در جمع کارکنان وزارت دفاع با توجه به اهمیت انتخابات هفتم اسفند ماه اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پشتوانه اقتدار دفاعی و تضمین‌کننده امنیت و منافع ملی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس خواست و اراده مردم شکل گرفت و تا امروز با صلابت به مسیر نورانی خود ادامه داده است، افزود: حضور مردم در این انتخابات ادای دین به شهیدان و ایثارگرانی است که برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی جان خویش را فدا کردند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: حضور گسترده و حماسی مردم در انتخابات دشمنان را مأیوس می‌کند و برای همه کسانی که در سراسر جهان به این انقلاب و آرمان‌های آن دل بسته‌اند امیدبخش است.

سردار دهقان گفت: مردم با هوشیاری و بصیرت و حضور آگاهانه و پرشکوه در انتخابات هفتم اسفند خط بطلانی بر آمال و آرزوهای شوم بدخواهان نظام خواهند کشید.

وی تأکید کرد: انتخابات تجلی عینی تحقق شعار سال "همدلی و همزبانی" برای رفع مشکلات کشور و نیل به پیشرفت در همه زمینه‌ها است.

وزیر دفاع تصریح کرد: خانواده بزرگ نیروهای مسلح و خانواده وزارت دفاع همگام با آحاد مردم در حماسه پرشکوه انتخابات هفتم اسفند ماه حضور یافته به ندای مقام معظم رهبری، خواست و انتظار شهیدان و امام شهیدان لبیک خواهند گفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا