دریادار سیاری از رسانه ملی تقدیر کرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

دریادار سیاری از رسانه ملی تقدیر کرد

 
 پایگاه مردمی ارتش :فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران از سازمان صدا و سیما به دلیل پوشش خبری مطلوب رزمایش ولایت 94 قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از   گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در نامه‌ای به دکتر محمد سرافراز، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از انعکاس خوب و مطلوب رزمایش ولایت 94 در رادیو و تلویزیون قدردانی کرد.

دریادار سیاری در این نامه ضمن برشمردن نکات با اهمیت این رزمایش در منطقه و تشریح تلاش های دریادلان این نیرو برای صیانت از آب های سرزمینی و به رخ کشیدن اقتدار کشور در منطقه، خطاب به رئیس رسانه ملی آورده است: بدون تردید حمایت‌های بزرگوارانه جنابعالی از سربازان ولایتمدار نیروی دریایی و تلاش و کوشش همکاران محترم‌تان در مجموعه‌های معاونت خبر و معاونت سیما در رسانه ملی در انعکاس شایسته این رزمایش نتایج مطلوبی را برای کشور در ابعاد مختلف سیاسی و نظامی در پی داشته است که در خور ستایش و اکرام بسیار است.

در طول برگزاری رزمایش بزرگ نیروی دریایی ولایت 94، شبکه‌های مختلف در بخش‌های خبری و تولیدی تلاش کردند ابعاد مختلف این مانور عزتمند و باقدرت را به تصویر بکشند. ارتباط‌های زنده با محل برگزاری مانور و گزارش‌های مختلف از این رزمایش، از جمله این تلاش‌ها بود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا