در سال 1404، ده میلیون نفر از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید می‌کنند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

در سال 1404، ده میلیون نفر از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید می‌کنند

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در سال 1404 ،‌ده میلیون نفر از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید می‌کنند.
به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ سردار سرتیپ بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه جلسه هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه عضویت وزیر کشور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و رئیس ارکان ستاد کل نیروهای مسلح برای عضویت در هیئت امنا تصویب شد،‌عنوان داشت: در این جلسه همچنین آیین‌نامه تعیین و تکلیف یادمان شهدای گمنام نیز به تصویب رسید.

وی با شاراه به اینکه در این جلسه درباره 55 یادمان دوران دفاع مقدس در  سراسر کشور دستورالعمل تهیه و پیگیری شد، تاکید کرد: بیش از 5 میلیون نفر در راهیان نور شرکت کردند که 80 درصدشان جوان هستند و در سال 1404 قرار است 10 میلیون نفر از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه دایرة المعارف دفاع مقدس در دست پیگیری است، یادآور شد: قرار است تاریخ دفاع مقدس هم در برنامه‌ریزی، برنامه ششم و هفتم توسعه پیگیری شود.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا