تغییر در ساختار بهداشت و درمان ارتش/ کمبود پرستار در نیروی زمینی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: تغییر در ساختار بهداشت و درمان ارتش/ کمبود پرستار در نیروی زمینی

 

 پایگاه مردمی ارتش :جانشین نزاجا گفت: نمی‌توان در جنگی که احتمال استفاده از سلاح اتمی و شیمیایی و بمب‌های اورانیومی در آن وجود دارد، از طب رزم سنتی استفاده کرد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از   خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش طی سخنانی در در همایش طب رزم در جنگهای آینده اظهار داشت: امروز در دنیا تنها نظامی که از نعمت ولایت بعنوان بالاترین نعمت خدا برخوردار است نظام مقدس ماست و ما نیز اگر در مسیر ولایت قرار بگیریم گمراه نخواهیم شد.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از طرح جامع نزاجا در حال انجام است، گفت:تمامی ساختار اداره بهداشت و درمان با هدف چابک سازی، دچار تحول و دگرگونی شد ه و در آینده بجای رییس اداره بهداشت و درمان، فرمانده بهداشت و درمان خواهیم داشت.

حیدری وجود شبکه امدادگر و نجات بخش امداد و درمان را اجتناب ناپذیر دانست و گفت: وقتی ابزار جدید وارد جنگ می‌شود، اداره بهداشت و درمان هم بایستی خودش را متناسب با پیشرفت‌ها تجهیز کند.

جانشین نزاجا تصریح کرد: نمی‌توان در جنگی که احتمال استفاده از سلاح اتمی و شیمیایی و بمب‌های اورانیومی در آن وجود دارد، از طب رزم سنتی استفاده کرد، لذا بهداشت و درمان باید خودش را مجهز به علم روز کند.

وی با تاکید بر لزوم چابک‌سازی در ساختار اظهارداشت: ما امروز با کمبود پرستار در نیروی زمینی ارتش مواجهیم.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما امروز شاهد جنگهای ترکیبی با نوع نیابتی هستیم، افزود: یعنی کشوری مثل عربستان که چشم دیدن مقاومت و سوریه را ندارد، گروهک‌هایی را تجهیز کرده و در راستای اهدافش به جنگ فرستاده و خودش مستقیم وارد نشده است.

به گزارش فارس، در حاشیه این مراسم، نمایشگاه طب رزم در نیروی زمینی ارتش نیز برپا شد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا