تولید 4 نرم‌افزار چند رسانه‌ای درباره شهدای ارتش طی یک سال

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

تولید 4 نرم‌افزار چند رسانه‌ای درباره شهدای ارتش طی یک سال

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: یکی از فعالیت‌های این سازمان توسعه نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای با محوریت زندگی‌نامه و نقش‌آفرینی‌های شهداست؛ که ما در این زمینه از مهر 93 تا مهر 94 چهار نرم‌افزار تولید کرده‌ایم.
به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ ابراهیم گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، صبح امروز در یادواره شهیدان ستاری و اردستانی اظهار داشت: روحیه شهادت‌طلبانه تنها بخشی از شخصیت قهرمانان دفاع مقدس است. از این رو اگر بخواهیم به ابعاد شخصیتی شهدا بپردازیم متوجه نقش‌آفرینی‌های بی بدیل آنها در عرصه‌های مختلف خواهیم شد.

وی افزود: اگر به لحاظ تاریخی به زندگی‌نامه این عزیزان بپردازیم، خواهیم دید که در دوره قبل از انقلاب، در دوران پیروزی و تثبیت انقلاب و به‌خصوص در دوران دفاع مقدس چه اقدامات موثری انجام داده‌اند، و به واقع چیزی جز شهادت نمی‌توانست مزد این مردان الهی باشد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با بیان اینکه باید برای شهدا به نحو احسن کار کنیم، گفت: این سازمان که از اواخر دهه 70 شکل گرفت تاکنون در راستای ادای حقوق و دینی که شهدا بر ذمه‌ ما دارند، گام‌های مناسبی برداشته است؛ اگرچه همچنان این تلاش‌ها و محصولات کافی نبوده‌اند.

امیر گلفام ادامه داد: یکی از فعالیت‌های این سازمان توسعه نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای با محوریت ارائه اطلاعات در خصوص زندگی‌نامه، فعالیت و نقش‌آفرینی‌های شهداست؛ که ما در این زمینه از مهر 93 تا مهر 94  چهار نرم‌افزار تولید کرده‌ایم؛ این نرم‌افزارها در خصوص شهیدان عزیزی چون فلاحی، ستاری، اردستانی، و همتی بوده است. همچنین نرم‌افزار چند رسانه‌ای سرلشکر شهید مسعود منفرد نیاکی نیز در ابتدای سال 95 رونمایی خواهد شد.

وی افزود: سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در حوزه نشر کتب دفاع مقدس هم  عملکرد بسیار خوبی داشته که می‌توان در این‌خصوص به کسب مقام ناشر برتر در همایش «اندیشه و قلم» و تقدیر وزارت ارشاد از سازمان اشاره کرد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آجا عنوان کرد: این سازمان مدت 2 سال است که در حوزه هنرهای تجسمی وارد عرصه شده و در این رابطه با کمک دیگر نهادهای فرهنگی، تندیس قهرمانان دفاع مقدس را می‌سازد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا