عربستان از امکانات کافی برای اقدام نظامی جدید در سوریه برخوردار نیست

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

عربستان از امکانات کافی برای اقدام نظامی جدید در سوریه برخوردار نیست

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :معاون ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اخباری مبنی بر تلاش عربستان برای اعزام نیروی زمینی به سوریه پس از شکست‌های اخیر داعش در این کشور گفت: عربستان از امکانات کافی برای اقدام نظامی جدید در سوریه برخوردار نیست.
 

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار مسعود جزایری در حاشیه همایش «ائتلاف نخبگان علیه تروریسم برای صلح عادلانه» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عربستان در این سال‌ها تولیدکننده، توزیع‌کننده، پشتیبان و حامی تروریست‌ها در منطقه بوده است.

وی افزود: سربازان، نظامیان و کسانی که عهده دار جنگ نیابتی هستند در پنج سال گذشته در سوریه حضور جدی داشتند. اکنون این پرسش پیش می‌آید که عربستان آیا پتانسیل جدیدی را دارد که مجددا وارد سوریه کند؟

سردار جزایری در ادامه خاطرنشان کرد:‌ عربستان فاقد چنین امکاناتی است؛ زیرا همه امکانات خود را در عراق ، سوریه و یمن به کاربرده، اما خوشبختانه با مقاومت گسترده مردم، نیروهای مسلح و دولت‌های عراق و سوریه، این کشور نتوانسته در راستای سیاست‌های آمریکا و صهیونیست‌ها موفقیتی کسب کند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از اظهارات خود درباره‌ ضرورت شناساندن تروریسم به مردم دنیا و تبیین خطرات آن گفت:‌ آمریکا بزرگترین پدید آورنده تروریسم دولتی است؛ اما اکنون در جایگاه حق و قاضی نشسته است. همه نخبگان و رسانه‌ها باید تلاش کنند که اقدامات تروریستی و نتایج آن در دنیا روشن شود تا همگان پی ببرند رژیم امریکا اصلی‌ترین حامی تروریسم و پدیده خطرناکی در عصر حاضر است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا