مدیرانی که باید پشت رهبری باشند به قطار انقلاب سنگ‌اندازی کردند/ برخی حلقوم‌های نحس حرفهای صهیونیست‌

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: مدیرانی که باید پشت رهبری باشند به قطار انقلاب سنگ‌اندازی کردند/ برخی حلقوم‌های نحس حرفهای صهیونیست‌ها را می‌زنند

 

 پایگاه مردمی ارتش :رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا گفت: مدیرانی که باید پشت رهبری می‌بودند غلتیدند و فتنه گرها از آن‌ها سوء استفاده کردند. آن‌ها نه تنها از قطار انقلاب پیاده شدند بلکه سنگ اندازی کردند تا قطار را وارونه کنند

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام جلیلی صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در مراسم رونمایی از کتاب نیروی هوایی در بیانات مقام معظم رهبری صبح امروز برگزار شد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دو موضوع تقویت بنیه اعتقادی و انتخابات آتی تاکید دارند.

وی افزود: هر قدر از عمر انقلاب سپری می‌شود و جایگاه بیشتری در دنیا پیدا می‌کنیم، بیشتر در معرض خطر دشمن هستیم. نفوذ دشمن در بین مدیران، حاکمان و مسئولین جامعه و بعد تصمیم گیران مانند رئیس جمهور، وکیل و مدیر در سایه صورت می‌گیرد.

جلیلی صفت تاکید کرد: امروز بعضی از افراد را می‌بینیم که حرفهایی از حلقوم نحسشان صادر می‌شود که گویی این حرفها از سوی رژیم صهیونیستی بلند می‌شود. باید مسائل را شکایت و شفاف کرد.

وی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد نفوذ کند تا رئیس جمهور برای ما تربیت کند. مانند بنی صدر که در کشور ما سبز شد و یا کشمیری که به قدری در این نظام جا باز کرد که حتی برای ورود به منزل امام(ره) نیز نمی‌خواست اجازه بازرسی بدنی بدهد. این ها نفوذ است.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت: آن آقا با تمام وقاحت می‌گوید تریبون نماز جمعه،‌ صدا و سیما و اسلحه هم که در دست شماست. معلوم است با چه کسی حرف می‌زنی؟ مگر ما صهیونیست هستیم؟ اسلحه دست شماست یعنی چه؟

وی افزود: امام می‌گویند میزان حال فعلی افراد است این آقایان هرچه که بوده‌اند، الان چه هستند؟ این ‌ها عاقبت به خیر نشدند و آقا تنها مانده است. مدیرانی که باید پشت رهبری می‌بودند غلتیدند و فتنه گرها از آن‌ها سوء استفاده کردند. آن‌ها نه تنها از قطار انقلاب پیاده شدند بلکه سنگ اندازی کردند تا قطار را وارونه کنند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا