دین مداری مهمترین عامل پیروزی انقلاب است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش : رییس عقیدتی سیاسی ارتش وحدت، دین مداری مردم و رهبری پیامبرگونه امام (ره) را از عوامل پیروزی انقلاب و حفظ آن برشمرد.

 

حجت الاسلام آل هاشم، رییس عقیدتی سیاسی ارتش در مورد عمده ترین دستاورد 37 سالگی پیروزی انقلاب به خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان گفت: عواملی که باعث پیروزی انقلاب شد بسیار هستند که از جمله آنها موضوع مکتب داری و دین مداری مردم است یعنی مردم با اعتقاد به میدان آمدند و با اعتقاد در صحنه حاضر شدند.

 

 

وی افزود: یکی دیگر از عوامل موفقیت آمیز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وحدت بود. وحدت آحاد مردم ایران در تمام اقشار و گروه ها برای پیروزی انقلاب حضور یافتند و عامل دیگر که می توان گفت از عوامل مهم در پیروزی انقلاب بود عامل رهبری های پیامبرگونه امام (ره) بود تا اینکه انقلاب را به ثمر رسانید.

 

 

حجت الاسلام آل هاشم گفت: در بسیاری از کشورها انقلاب اتفاق افتاده است. انقلاب روسیه، فرانسه اما زیرا جنبه خدایی نداشته اند این انقلاب ها نتیجه ای نداشته اند.

 

 

رییس عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: عواملی که موجب شد تا انقلاب به پیروزی برسد همین عوامل نیز موجب ماندگاری انقلاب اسلامی است یعنی دین مداری مردم، اعتقاد و مکتبی بودن مردم و وحدت و انسجام ملی همه باید در کنار هم باشند و همدل باشند تا این انقلاب را به انقلاب امام زمان و صاحب اصلی تحویل دهیم.

 

 

وی با اشاره به نقش رهبری های امام گونه رهبر انقلاب گفت: ما امروز می بینیم که رهبری های داهیانه رهبر انقلاب چگونه این انقلاب را حفظ و هدایت می کند که این از الطاف الهی است که در حادثه ششم تیرماه 1360، در حادثه انفجار مسجد و ترور شخصیت ایشان این لطف الهی بود که چاشنی بمب منفجر شد و بمب به انفجار نرسید تا پس از انقلاب رهبری انقلاب را به ایشان سپرده شود.

 

 

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: دشمنان تبلیغات می کردند و می گفتند تا وقتی امام هست نمی توانند کاری برای از بین بردن انقلاب بکنند اما وقتی امام (ره) از دنیا رفتند در خارج از کشور دشمنان ساک و چمدان خود را آماده کرده بودند تا به ایران بازگردند اما به لطف الهی امروز شاهدیم، 28 سال از رهبری رهبر انقلاب می گذرد و انقلاب ما با همان صلابت امام (ره) هدایت می شود و این از الطاف الهی است.

 

 

رییس عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: امیدواریم تمام اقشار مختلف با وحدت کامل و اعتقادی که دارند با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری این انقلاب را استمرار بدهند و هر کس که امروز ادعا می کند من در خط انقلاب و امام هستم این گفته باید با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری تحقق یابد، کسانی که دلشان برای انقلاب می سوزد امیدواریم با صمیمیت و وحدت پشت سر رهبری حرکت کنند تا انقلاب را به صاحب اصلی خود برسانند.

پایان پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا