رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از فعالیت های فرهنگی رسانه ای رزمایش دریایی ولایت 94 ابراز رضایت کرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش :حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از فعالیت های فرهنگی رسانه ای رزمایش دریایی ولایت 94 ابراز رضایت کرده و گفت: رسانه های ما پیام رسان صلح و دوستی و اقتدار نیروهای مسلح کشورمان در رزمایش ها هستند.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از   روابط عمومی ارتش، آل هاشم که از عرشه ناو شکن جماران و در مراسم رژه دریایی یکان های حاضر در رزمایش بزرگ دریایی ولایت 94 با خبرنگاران سخن می گفت، افزود: مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا چند ماه قبل در دیدار با یکی از روسای جمهور کشورهای همسایه فرمودند تنها راه دفع شر استکبار، ایستادگی و مقاومت است. یکی از الزامات مقاومت در برابر استکبار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز اقتدار نیروهای مسلح است و خوشبختانه امروز نیروهای مسلح ما از آمادگی کامل برخوردارند و به همین دلیل رزمایش های مختلفی را برگزار می کنند.

نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه افزود: رزمایش بزرگ دریایی ولایت 94 یکی از رزمایش های مهم نیروی دریایی است که پیام صلح و دوستی برای کشورهای منطقه دارد و در عین حال برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این پیام را دارد که نیروهای مسلح ما برای دفاع از میهن عزیزمان به ویژه  مرزهای آبی کشور از آمادگی کامل برخوردار هستند و در صورت هرگونه تهدید احتمالی با قدرت پاسخ خواهند داد.

آل هاشم در ادامه در خصوص فعالیت های فرهنگی رسانه ای رزمایش دریایی ولایت 94 گفت: نه تنها در این رزمایش بلکه در کلیه مأموریت های نیروی دریایی ارتش عقیدتی سیاسی برای انجام کارهای فرهنگی و تبلیغی حضور فعال دارد از جمله سفر ناوگروه های نداجا به آب های بین المللی و سفرهای آموزشی دانشجویان نیروی دریایی که در آنها نماینده عقیدتی سیاسی جهت انجام کارهای فرهنگی تبلیغی از جمله نمازهای جماعت حضور دارد.

وی در پایان تصریح کرد: پوشش رسانه ای رزمایش دریایی ولایت 94 که با تلاش و حضور موثر  گروه های مختلف رسانه ای از جمله گروه های خبری صدا و سیما و خبرگزاری های مختلف انجام شد نیز از جمله فعالیت های عقیدتی سیاسی است که به نحو مطلوب در این رزمایش انجام شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا