فرمانده نیروی زمینی ارتش درگذشت سرلشکر سلیمی را تسلیت گفت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

فرمانده نزاجا درگذشت سرلشکر سلیمی را تسلیت گفت

 

 پایگاه مردمی ارتش :فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در پیامی درگذشت امیر سرافراز و ولایتمدار امیر سرلشکر محمد سلیمی فرمانده سابق کل ارتش را محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، کارکنان خدوم ارتش و ملت شهید پرور ایران تسلیت گفت.

در پیام تسلیت امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان آمده است: امیر خستگی ناپذیر ارتش اسلام در دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با پیروی محض از معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) همواره منشاء خدمات و برکات ارزشمندی در جهت ارتقای رزمی و دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

این امیر سرافراز اسطوره مقاومت به معنای واقعی کلمه و مجاهد فی سبیل الله بود که با تکیه بر ایمان سترگ و اندوخته های فراوان دهه های متمادی و تجربه اندوزی از میدان های خطیر رزم و جهاد در مدار خدمت گذاری به اسلام راستین و دارای کارنامه ای مملو از رشادت ها و ایثارگری ها بود.

امیر پوردستان در این پیام تصریح می کند: دلاورمردی های امیر سرلشکر سلیمی در دوران دفاع مقدس و نقش ارزنده ایشان در آزادسازی سوسنگرد به عنوان سند استقامت و پایداری ایرانیان در صفحه تاریخ و خاطره زمان ثبت و ماندگار است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج)، فرمانده معظم کل قوا و مقام معظم رهبری، فرماندهان و رزمندگان نیروهای مسلح، دوستان و خانواده بزرگوار ایشان، امیدوارم روح بلند این امیر با اخلاص در جوار ملکوتی شهدا مشمول عند ربهم یرزقون و الطاف الهی قرار گیرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا