الزام دولت به استفاده از خدمت کارکنان بسیجی به جای خدمت اداری به مدت ۱۵ روز در سال

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

صحن مجلس

 

 پایگاه مردمی ارتش ::الزام دولت به استفاده از خدمت کارکنان بسیجی به جای خدمت اداری به مدت ۱۵ روز در سال

 

به گزارش  ایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی امروز پارلمان و در جریان بررسی طرح یک فوریتی تقویت بسیج مستضعفین ماده 4 این طرح را به تصویب رساندند.

طبق مصوبه مجلس در این ماده دولت موظف شد به منظور تقویت کمی و کیفی بسیج مستضعفین و حضور بیشتر نیروهای مردمی در صحنه‌های دفاع از امنیت کشور، پیشبرد آرمان‌ها و مبانی اندیشه‌های انقلاب اسلامی امکان استفاده از خدمت کارکنان بسیجی فعال شاغل را برای شرکت در آموزش‌ها و اردوها و سایر برنامه‌های بسیج حداکثر به مدت 15 روز در سال به جای خدمت اداری فراهم سازد.

بهارستان‌نشینان در تبصره 1 این ماده نیز مقرر کردند برنامه‌های آموزشی بسیج که برای ارتقای سطح آگاهی و کارایی بسیج برگزار می‌شود با هماهنگی دستگاه‌های دولتی به عنوان آموزش ضمن خدمت کارکنان محسوب شده و وفق مقررات از تمامی مزایای مربوط به آن نیز بهره‌مند می‌شود.

براساس تبصره 2 این ماده نیز دولت موظف شد در اجرای اصل یکصدو پنجاه و یکم قانون اساسی و به منظور ارتقای سهم و حضور نیروهای مردمی در استقرار امنیت و دفاع از کشور در جغرافیای هر شهرستان با حفظ مالکیت دولت اراضی مناسبی را برای آموزش نظامی و اجرای رزمایش‌ها در اختیار بسیج مستضعفین قرار دهد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا