علاقه ایران برای خرید موشک روسی یاخونت+عکس

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

علاقمندی ایران برای خرید موشک روسی یاخونت+عکس

 
 پایگاه مردمی ارتش ::جمهوری اسلامی ایران برای خرید سامانه موشکی متحرک ساحلی روسیه به نام 'باستیون' مجهز به موشک ضد کشتی مافوق صوت 'یاخونت' ابراز علاقمندی کرده است.
 
به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از مشرق، خبرگزاری روسی 'اینترفاکس' امروز پنجشنبه به نقل از یک منبع نزدیک به نهادهای همکاری فناوری نظامی روسیه اعلام کرد:علت علاقمندی ایران به این تسلیحات علاوه بر مشخصات تاکتیکی و فنی عالی آنها، داشتن ساحل طولانی و دریاهایی است که پوشش دفاعی را طلب می کنند.

این منبع تاکیدکرد:پس از برداشته شدن تحریم های بین المللی علیه ایران، چشم اندازهای جدیدی برای همکاری فناوری نظامی میان مسکو و تهران گشوده می شود.

سامانه موشکی متحرک ساحلی «باستیون» در اختیار نیروی دریایی روسیه قرار دارد و پیش تر اخباری درباره تحویل آن به ویتنام و سوریه منتشر شده بود.

علاقمندی ایران برای خرید موشک روسی یاخونت+عکس

موشک کروز ضدکشتی یاخونت یا اونیکس نسل چهارم موشک های کروز دریایی است که با برد 300 کیلومتر برای حمله به کشتی ها پیش بینی شده است.

این موشک ها در سامانه های پدافند موشکی سطح به دریای «باستیون» روسیه استفاده می شود که از پیشرفته ترین سامانه های این کشور به شمار می رود.
منبع: ایرنا

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا