با بکارگیری تانک‌های بهینه‌سازی‌شده رزمایش تیپ ۲۸۸ زرهی نیروی زمینی ارتش در خاش برگزار شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: رزمایش تیپ ۲۸۸ زرهی نیروی زمینی ارتش در خاش برگزار شد

 

 پایگاه مردمی ارتش ::رزمایش گردان ۸۴۵ پدافند هوایی تیپ ۲۸۸ زرهی خاش با بکارگیری گردان زرهی در منطقه نظامی کوه کلاغی برگزار شد.

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از    خبرگزاری فارس، سرهنگ خدامراد سرگزی فرمانده تیپ 288 زرهی خاش با اشاره به برگزاری رزمایش این یگان گفت: گردان 845 پدافند هوایی تیپ 288 زرهی خاش با بکارگیری گردان زرهی به منظور آمادگی رزمی و ارتقای سطح آموزش گردان 845 در منطقه نظامی کوه کلاغی برگزار شد.

سرگزی اظهار داشت: برابر دستور العمل های ارسالی نیروی زمینی ارتش و برگزاری رزمایش های کوچک و بزرگ در سطح گردان و تیپ، این رزمایش کاملا واقعی و برابر تهدیدات و خطرهای احتمالی منطقه و آموزش های از پیش تعیین شده با حضور کارکنان گردان 845 تیپ 288 زرهی خاش برگزار شد که در نهایت به آنچه که مورد هدف نیروی زمینی ارتش بود دست یافتیم.

فرمانده تیپ 288 خاش با بیان اینکه یگان‌های زرهی یکی از یگان‌هایی هستند که در همه شرایط مورد استفاده قرار می گیرند، گفت: در این رزمایش با توجه به بهینه سازی سلاح های زرهی خصوصا تانک های نیروی زمینی و سایر تجهیزات بهینه سازی شده که توسط جوانان برومند سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش طراحی و تولید شده است، مورد استفاده قرار گرفت.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا