ارتقاء توان نزاجا برای مقابله با جنگ نرم دشمن

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ارتقاء توان نزاجا برای مقابله با جنگ نرم دشمن

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: از فرماندهان می‌خواهم جنگ نرم دشمن را جدی بگیرند و در زمینه آموزش و تجهیزات در آمادگی بالایی قرار داشته باشند.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از    گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در بیست و دومین همایش سرانگشتان نزاجا که در مشهد برگزار شد، در جمع فرماندهان گردان قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی اظهار داشت: یک فرمانده باید توجه کامل به زیرمجموعه خود داشته باشد، سعی در برطرف کردن مشکلات کند و غرور از کسب این جایگاه، او را از هدف خود که خدمت است دور نکند.

وی در ادامه با اشاره به تهدیدات فضای جنگ‌های نیابتی تأکید کرد: ما به‌عنوان بازوهای نظامی ایران وظیفه داریم که خود را متناسب با تهدیدها آماده کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر لزوم مقابله با تروریست‌های تکفیری افزود: تهدید امروز، گروهک‌های تکفیری‌اند؛ که دست‌نشانده آمریکا و اسرائیل هستند و هدف‌شان ضربه زدن به اسلام است.

امیر پوردستان به جنگ نرم نیز اشاره و تصریح کرد: از فرماندهان می‌خواهم جنگ نرم دشمن را جدی بگیرند و در زمینه آموزش و تجهیزات در آمادگی بالایی قرار داشته باشند و همچنین توجه به سربازان را در نظر داشته باشند؛ چون استفاده دشمن از شبکه‌های اجتماعی اکثراً غیر اخلاقی است و جوانان ما را به خطر می‌اندازد؛ پس باید تدابیر و آموزش‌های لازم را در این زمینه لحاظ کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا