ارتش ایران حافظ ارزش‌های اسلام در سراسر منطقه و جهان است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش فرمانده نهاجا گفت: مفتخریم که ارتش علاوه بر پاسداری از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پاسدار ارزش‌های اسلام در سراسر منطقه و جهان نیز به حساب می‌آید.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری فارس ، امیر خلبان حسن شاه صفی فرمانده این نیرو پیام تبریکی خطاب به دانشجویان سال تهیه دانشگاه افسری آجا 92 صادر کرد.

امیر شاه صفی در این پیام ضمن تبریک و خیر مقدم به دانشجویانی که مفتخر به پوشیدن لباس مقدس سربازی و پاسداری از میهن اسلامی شده‌اند، آورده است: خداوند کریم در کتاب آسمانی خود بارها به مومنانی که در راه خدا لباس رزم می پوشند و در این راه ایثار و جهاد می‌کنند، اشاره فرموده و آنها را به بهترین پاداش های دنیوی و اخروی بشارت نیکویی داده است.

فرمانده نهاجا به این دانشجویان توصیه کرد تا قدر  لحظه لحظه آن را بدانند و قلب و روح خود را برای پاسداشت ارزش های اسلامی و دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آماده نگه دارند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: راه پرافتخاری را که شما عزیزان انتخاب کرده‌اید به حق راه شهیدان والا مقام است که از جان خود گذشته اند و امروز نام و آوازه شان بر تارک پر افتخار جمهوری اسلامی ایران به نیکویی می درخشد. همواره سعی کنید تا شناخت کافی از عملکرد پیشینیان خود به خصوص پیشکسوتان سال های دفاع مقدس داشته باشید و برای ادامه مسیر راهتان از تجربیات ارزشمند آنان استفاده کنید.

در ادامه این پیام می‌خوانید: کارنامه ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ پر افتخار ایران اسلامی به خصوص دوران 8 ساله دفاع مقدس یکی از درخشان ترین کارنامه هاست. اقدام ارزشمند کارکنان نیروی متعهد و انقلابی نیروی هوایی در 19 بهمن سال 57 و بیعت با حضرت امام خمینی (ره) باعث شد تا هیمنه رژیم پهلوی در هم شکند و روند پیروزی انقلاب تسریع یابد.

این پیام می افزاید: پس از آن با شروع جنگ تحمیلی بر علیه کشورمان حضور مقتدرانه ارتش در عملیات های بزرگی همچون عملیات هوایی کمان 99 (140) فروندی، فتح المبین، بیت المقدس، طریق القدس، عملیات هوایی اچ3 و ده ها عملیات دیگر باعث گردید تا دشمن بعثی عراق به آرزوهای ننگین خود دست نیابد و درخت نوپای اقلاب اسلامی همچنان تنومند و قوی باقی بماند.

 

به گفته فرمانده نیروی هوایی ارتش، امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهیدان والا مقام آن و همچنین ایثارگری و از جان گذشتگی کارکنان غیور و شجاع خود بلاشک یکی از قوی ترین و پاک ترین ارتش های دنیاست و مفتخریم که ارتش علاوه بر پاسداری از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پاسدار ارزش های اسلام در سراسر منطقه و جهان نیز به حساب می‌آید.

امیر شاه صفی در ادامه با اشاره به اوضاع کشورهای منطقه می‌گوید: با نگاهی گذرا به وضعیت کنونی برخی از کشورهای دنیا و به خصوص منطقه می توانید به خوبی جایگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران را درک کنید. ارتشی که امروز در خدمت اسلام و تحت رهبری فرماندهی مقتدر و روحانی خود انجام وظیفه می‌کند.

در ادامه این پیام آمده است: دانشگاه افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران که بحمدالله همواره مورد عنایت و توجه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) بوده، امروز مهد پرورش جوانهای پاکدامنی است که در آینده ای نه چندان دور سکان هدایت بخش های مختلف ارتش را در دست خواهند گرفت و این مهم نیز برای شما عزیزان در مدتی کوتاه اتفاق خواهد افتاد. سعی کنید در تخصص هایی که در آینده ای نزدیک مشغول فعالیت می شوید خوب تلاش کنید و دانش خود را در آن روز به روز افزایش دهید.

فرمانده نهاجا تصریح می‌کند: هرچه می توانید در کنار آموزش های نظامی و علمی به پرورش روحتان بپردازید و آن را تقویت کنید تا انشاء الله  بتوانیم در کنار هم همچنان اقتدار و سربلندی ارتش را حفظ کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا