آل سعود با اعدام شیخ نمر گور خود را کند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

آل سعود با اعدام شیخ نمر گور خود را کند

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش شهادت شیخ نمر را باعث مصمم‌تر شدن مسلمانان در ادامه راه‌شان دانست و گفت: آل سعود با اعدام شیخ نمر گور خود را کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید محمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس با اشاره به جنایات رژیم سعودی و حمایت این رژیم از تروریست‌های منطقه و دیگر نقاط جهان اظهار داشت: گروه تروریستی بوکوحرام در نیجریه که تحت حمایت وهابیت هستند به جنایت علیه شیخ ابراهیم زکزاکی و شیعیان این کشور دست زده و تعدادی از شیعیان و همچنین فرزندان شیخ زکزاکی را به شهادت رسانده‌اند.

وی افزود: هدف آل سعود از این اقدامات گستاخانه و وحشیانه فشار آوردن بر مسلمانان و جلوگیری از فعالیت‌های آنان در سراسر جهان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به اعدام شیخ نمر توسط سعودی‌های جنایتکار اشاره و تصریح کرد: آن‌ها کور خوانده‌اند و نمی‌توانند کاری از پیش ببرند. مطمئن باشید شهادت شیخ نمر نه‌تنها حرکت اسلامی را خاموش نمی‌کند، بلکه مسلمانان را در ادامه راه‌شان محکم‌تر و مصمم‌تر می‌کند.

حجت‌الاسلام آل هاشم با بیان اینکه  آل سعود با اعدام شیخ نمر گور خود را کند، گفت: ما این اقدام سعودی‌ها را که دل همه مسلمانان را جریحه‌دار کرد و حتی مجامع غیر مسلمان را به واکنش واداشت، محکوم می‌کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا