شهادت آیت‌الله نمر حکومت آل سعود را در هم می‌پیچد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: شهادت آیت‌الله نمر حکومت آل سعود را در هم می‌پیچد

 

 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: شهادت مظلومانه آیت الله باقر النمر حکومت آل سعود را درهم خواهد پیچید.

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از   خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین محمد قاسم وفا رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش ضمن محکوم کردن اعدام شیخ نمر باقر النمر، روحانی برجسته شیعه عربستانی گفت: شهید آیت الله نمر یک تکیه گاه محکم برای شیعیان مظلوم عربستان بود که شهادت ایشان یک فاجعه و ضربه ای جبران ناپذیر برای جهان اسلام و تشیع بود.

وفا افزود: برخوردهای تندی مانند حمله به سفارتخانه و نمایندگی های کشورها که از سوی عده ای در ارتباط با شهادت آیت الله نمر صورت گرفته درست نبوده و زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست و نیروی انتظامی باید با این رفتارها برخورد و از آن جلوگیری کند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(حفظه الله) که فرمودند دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت، بیان داشت: همانطور که مقام معظم فرماندهی کل قوا فرمودند، جنایت اعدام شیخ نمر، اشتباه مذهبی، تاریخی، بین المللی، اجتماعی و سیاسی از سوی دولت عربستان بود و جهان اسلام و همه دنیا باید نسبت به این جنایت و جنایات مشابه سعودی در یمن و بحرین احساس مسئولیت کنند.

وی تاکید کرد: دست اندرکاران این جنایت باید بدانند که همانطور که شهادت آیت الله صدر و خواهرش بنت الهدی گریبان صدام و شهادت آن عالم ربانی در مصر گریبان محمد مرسی را گرفت، شهادت مظلومانه آیت الله باقر النمر حکومت آل سعود را درهم خواهد پیچید که مولای متقیان حضرت علی (ع) فرموده است: الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا