برخی افراد در فتنه 88 آگاهانه در زمین دشمن بازی کردند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

برخی افراد در فتنه 88 آگاهانه در زمین دشمن بازی کردند

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به حماسه 9 دی گفت: در حوادث سال 88 برخی آگاهانه و برخی افراد نیز از روی جهل و غفلت در زمین دشمن بازی کردند.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش  به نقل از   دفاع پرس، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بازدید از مرکز آموزش 07 کازرون، در جمع کارکنان پایور و وظیفه این مرکز، علت اصلی حضور خود را تکریم سرباز و مقام سربازی عنوان کرده و با گرامی‌داشت یاد شهید آیت‌الله نمر اظهار داشت: دشمنان اسلام هرکجای جهان، هر صدایی که از اسلام برمی‌خیزد را مورد هجوم خود قرار می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های مختلفی که از ابتدای انقلاب تاکنون از سوی استکبار و عوامل آنان برای براندازی نظام اسلامی طراحی و اجرا شده است، افزود: این امر نشان‌دهنده این است که انقلاب اسلامی همچون خاری در چشم مزدوران عالم است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به حماسه 9 دی نیز اشاره و تصریح کرد: بصیرت لازمه‌ی برگزیدن راه حق از باطل است. در حوادث سال 88 برخی آگاهانه و برخی افراد نیز از روی جهل و غفلت در زمین دشمن بازی کرده و جدول دشمن را پر کردند.

حجت‌الاسلام آل هاشم در ادامه به بیان مواردی از عوامل پیدایش فتنه 88، پیامدهای فتنه و دست‌آوردهای نهم دی برای نظام و انقلاب پرداخت و گفت: علی‌رغم پیامدهای نامناسب زیادی که در حوادث فتنه سال 88 بود، این حوادث دست‌آوردهایی هم برای نظام داشت؛ که اثبات نقش بی‌بدیل ولایت و رهبری در خنثی‌سازی توطئه دشمنان، تقویت پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب و نظام اسلامی و آشکار شدن نقش بصیرت و ولایت‌مداری مردم از آن جمله‌اند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، لزوم داشتن بصیرت برای همه اقشار جامعه به‌ویژه نظامیان را بسیار مهم خواند و تأکید کرد: یک رأی بیشتر همانند یک سیلی بیشتر است، که به صورت دشمن زده می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا