زمان پاسخگویی به جنایات رژیم منحوس سعودی فرا رسیده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

زمان پاسخگویی به جنایات رژیم منحوس سعودی فرا رسیده است

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای، ضمن محکومیت جنایت رژیم سعودی در به شهادت رساندن آیت‌الله نمر تأکید کرد: اکنون زمان آن فرا رسیده که دنیا پاسخی مناسب به این جنایت و دیگر جنایات رژیم منحوس سعودی بدهد.
 
به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از  دفاع پرس، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای، جنایت آل سعود در به شهادت رساندن عالم مؤمن و مظلوم، شیخ نمر باقر النمر را محکوم کرد.

در این بیانیه جنایت آل سعود در به شهادت رساندن عالم مؤمن و مجاهد، شیخ نمر باقر النمر به شدت محکوم و تصریح شده است: اکنون زمان آن فرا رسیده که دنیا در قبال این جنایت و دیگر جنایات این رژیم منحوس احساس مسئولیت کرده و پاسخی مناسب به آن بدهد.

در بخش دیگری از این بیانیه تأکید شده است: یقیناً تبعات این اقدام ددمنشانه رژیم آل سعود به سرعت گریبان سیاستمداران آن خاندان را خواهد گرفت.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان بیانیه خود با تبریک و تسلیت شهادت آیت‌الله نمر باقر النمر به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری و امت اسلامی آورده است: بدون تردید شهادت شیخ نمر و ریختن خون به ناحق این روحانی جلیل‌القدر، وحدت امت اسلامی را بیش از پیش تقویت و زمینه سقوط و فروپاشی پایه‌های این رژیم تروریست‌پرور و ضد اسلام را رقم خواهد زد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا