تقدیر سرلشکر فیروزآبادی از رئیس سازمان اردویی بسیج

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

تقدیر سرلشکر فیروزآبادی از رئیس سازمان اردویی بسیج

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اهدای لوحی از تلاش‌ها و فعالیت‌های سردار یعقوب سلیمانی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از    دفاع پرس، سرلشکر سید حسن آقایی فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از تلاش‌ها و فعالیت‌های سردار یعقوب سلیمانی رییس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین با اهدای لوحی تقدیر و تشکر کرد.

در قسمتی از این لوح تقدیر آمده است: به لطف خداوند سبحان براساس ارزیابی‌های به عمل آمده توسط سامانه اشراف فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین در سال 1393، رزمندگان اسلام در سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج  در انجام ماموریت محوله براساس تدابیر فرمانده معظم کل قوا اهتمام شایسته‌ای داشته‌اند و نسبت به سایر رده‌های صفی و ستاد سازمان بسیج مستضعفین از امتیاز بالاتری برخوردار شده‌اند.

در این راستا نقش آن رئیس محترم نیز برای نیل به چنین موفقیتی کارساز بوده است، بنابراین جناب‌عالی به نمایندگی از مسئولان و کارکنان خدوم آن سازمان در دستور ستاد کل نیروهای مسلح تشویق می‌گردید.

در پایان آمده است: با آرزوی موفقیت و بهروزی، پیشرفت و سعادت جنابعالی و خانواده محترم و خدمت موثر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با عنایت خاصه حضرت ولی‌عصر(عج) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا