دشمن به دنبال آلوده کردن فضای معنوی جامعه است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::مشاورعالی فرمانده کل ارتش گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمام توان و تجهیزات پیشرفته خود به دنبال آلوده کردن فضای معنوی جامعه و جوانان هستند.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ خرم طوسی این مطلب را در گردهمایی مسئولین و مربیان آموزش قرآن کریم آجا که صبح امروز در سالن همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، عنوان کرد.

مشاور  عالی فرمانده کل ارتش در این گردهمایی با اشاره به هجمه گسترده فرهنگی دشمنان برای آلوده کردن فضای معنوی جامعه گفت: دشمن در این نبرد با تمام توان و بالاترین سطح از فناوری خود وارد عرصه شده است و ما برای مقابله با آن باید ابتدا این خطر را احساس کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه جوانان هدف اصلی دشمنان در این جنگ هستند، تصریح کرد: باید در این نبرد مخاطبین را نسبت به اهداف دشمن حساس کرد.

او در پایان تأکید کرد: با اقدامات مناسبی که سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حوزه های مختلف آموزشی فرهنگی برای کارکنان، همسران و فرزندان آنان انجام داده است، امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از سالم ترین نهاد هاست


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا