ایران در حال شکل‌دهی به سرنوشت دنیای اسلام است/ حماسه 9 دی کاخ آرزوهای دشمن را ویران کرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ایران در حال شکل‌دهی به سرنوشت دنیای اسلام است/ حماسه 9 دی کاخ آرزوهای دشمن را ویران کرد

 

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در سال‌های آینده موازنه قدرت به نفع مسلمانان تغییر خواهد کرد، گفت: ایران در حال شکل‌دهی به سرنوشت دنیای اسلام است.
 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از   دفاع پرس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، عصر امروز در یادواره شهدای قرآنی که در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، با سالروز میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع) اظهار داشت: پیامبر عظیم‌الشأن پیام‌آور پاکی و آزادگی و اخلاق، نمونه مجسم همه فضائل و نمونه کاملی از ارزش‌های الهی اسلام بود.

وی افزود: ما در اینجا جمع شده‌ایم تا از درخشش و رشادت و جوان‌مردی و روح فداکاری و شهادت‌طلبی مردانی که پایه‌های ساختمان حقیقیت دینی و ملی ما را شکل دادند تجلیل کنیم. کسانی که بر هواهای خویش غلبه کردند؛ از آرزوهای خود گذشتند؛ جوهره حیات و زندگی خود را برای احیای اسلام عزیز در طبق اخلاص نهادند. جوانان برومندی که مفسر حقیقی و عملی همه فضائل عالم شدند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: آن‌ها به اصحاب عاشورا اقتدا کردند؛ امام‌شان را تنها نگذاشتند؛ برای یک ملت، اعتبار واقتدار و عزت و سربلندی آفریدند. آن‌ها ضامن جاودان امنیت ما شدند. شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و به‌ویژه شهیدان جامعه قرآنی که با قرآن پیوند و انسی ناگسستنی داشتند، سرشت آن‌ها با آیات وحی عجین شده بود. رفتارشان بر منطق وحی استوار بود. آن‌ها به تعبیری جلوه‌های انسانی آیات روح‌بخش الهی شده بودند.

سردار سلامی گفت: آن‌ها اصحاب پیامبر عظیم‌الشأن بودند و کسانی که با پیامبرند مصداق "اشدا علی الکفار و رحما بینهم" هستند. آن‌ها هرگز نمرده‌اند؛ بلکه همواره زنده‌اند. این کلام حق است.

وی  جهاد و شهادت را عامل نجات مسلمانان از بردگی مستکبران دانست و افزود: آن جوانانی که امروز در جهان اسلام آفریننده پیروزی‌های بزرگ هستند، عامل عزت و اقتدار مسلمانان و دفن سیاست بیگانگان در حهان اسلام شدند و این افتخار بزرگی است؛ اما افتخار بزرگتر برای بازماندگان شهداست که با صبر ایمانی و انقلابی مصیبت از دست دادن بهترین فرزندان امت اسلام را تحمل می‌کنند. اجر والدین شهدا کمتر از اجر شهادت عزیزان‌شان نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه به یوم‌الله 9  دی اشاره و عنوان کرد: امروز روزی است که همه سرمایه‌ها و امیدهای استعمار برای بازگشت به کشورمان و تسلط بر ملت بزرگ ایران و تلاش‌های‌شان برای نگه داشتن ملت ایران در وادی جهل و نادانی و تسلط بر سرنوشت ما ناکام ماند و همه آرزوهای استکبار توسط ملت ایران دفن شد.

وی اظهار داشت: در تاریخ نبردهای 37 ساله ما با آمریکا و اروپا و شرکای آنان، ملت ایران در یک روز (9 دی) بر دشمن غلبه کرد.

سردار سلامی با اشاره به مجاهدت‌های مردم ایران در دوران دفاع مقدس گفت: ما در دفاع مقدس هشت سال جنگیدیم تا توانستیم دشمن را به عقب برانیم و هشت سال مقاومتی طاقت‌فرسا و سنگین داشتیم. سال‌ها گذشت تا توانستیم نفوذ و شعاع قدرت منطقه‌ای خود را تا شرق مدیترانه و دریای سرخ و شمال آفریقا امتداد دهیم و راهبردها، سیاست‌ها و عملیات‌های دشمن را خنتثی کردیم.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: اما در 9 دی به‌هم‌پیوستگی، ایمان، غیرت، احساس، عاطفه و جوانمردی ملت ایران در چند ساعت همه آرزوهای دشمن را فروپاشاند و کاخ آرزوهای او را ویران کرد.

وی اضافه کرد: دشمن در 9 دی متوجه شد مردمی که سال‌ها به عشق حضور در رکاب امام‌شان در عاشورا گریه کرده بودند، این بار اجازه نخواهند داد که ولی امر، ولی فقیه و نایب امام‌شان در میدان نبرد با دشمنان تنها بماند.

سردار سلامی افزود: دشمنان متوجه شدند که در وجدان عمومی ملت ما مردگانی بیش نیستند. ملت ما آزمون بزرگی را از خود در این واقعه استثنایی نشان داد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما امروز در حال حرکت به سوی شکل‌دهی یک تمدن بزرگ هستیم، گفت: ما امروز بسیار مقتدر و توانمند و برخوردار از پشتوانه ملتی عظیم هستیم؛ این پشتوانه فقط منحصر به ملت ما نیست؛ جوانان انبوهی در دنیای اسلام اعم از عراق، سوریه، یمن و بحرین امروز از آرمان‌های انقلاب اسلامی که مرزها را پشت سر گذاشته و آن‌ها را به میدان جهاد آورده است، دفاع می‌کنند، و سرنوشت واحدی در جهان اسلام به‌وجود آمده است.

وی با اشاره به اقتدار کشورمان تأکید کرد: امروز یک قطب قدرت جدید در مقابل استکبار شکل گرفته است؛ که دنیای استکبار واقعیت آن را به رسمیت شناخته و می‌داند که در همه جا باید با این قدرت بزرگ کنار بیاید. امروز هیچ میز مذاکره‌ای برای حل منازعات بین‌المللی نیست که یک طرف آن ایران حضور نداشته نباشد.

سردار سلامی عنوان کرد: ما از مرزهای بزرگی عبور کرده‌ایم. دشمن ما امروز با بحران‌های بزرگی روبرو است و دیگر آن بازیگر مقتدر گذشته نیست. ایران در حال شکل‌دهی به سرنوشت دنیای اسلام است. باید مطیع رهبر بود و پشت آن بیرق‌دار بزرگ آزادی و استقلال حرکت کرد تا بتوان در مقابل قدرت‌های زورگو موفق بود.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان با اشاره به روند مسائل جهانی تصریح کرد: در سال‌های آینده موازنه قدرت به نفع مسلمانان تغییر خواهد کرد و ما با عقب‌نشینی یهود و نصاری از سرزمین‌های اسلامی مواجه خواهیم بود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا