احساس خطر آمریکا از گام‌های بلند انقلاب اسلامی در غرب آسیا و شرق آفریقا

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

احساس خطر آمریکا از گام‌های بلند انقلاب اسلامی در غرب آسیا و شرق آفریقا

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آمریکا خطر گام‌های بلند انقلاب اسلامی را در حیاط خلوت خود و حتی غرب آسیا و شرق آفریقا احساس می‌کند.
 
به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از   دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در پنجمین گردهمایی سیاسی مسئولان و هادیان سیاسی نیروهای مسلح، که صبح امروز به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سالن همایش‌های کوثر این سازمان برگزار شد، خطر نفوذ را از مهمترین تهدیدات فراروی انقلاب‌ها دانست و افزود: در این تهدید عوامل نفوذی نقش مهم و تأثیرگذاری دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه سپس به تشریح اقدامات آمریکا در براندازی انقلاب شوروی پرداخت و گفت: در حال حاضر آمریکایی‌ها به دنبال پیاده‌سازی همان سناریو برای ساقط کردن انقلاب‌های منطقه به‌ویژه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

سعیدی با اطرح این سؤال که آمریکایی‌ها چگونه توانستند موجب سقوط انقلاب سوسیالیستی شوروی شوند، افزود: آنان با فراهم کردن بستر و شرایط اهدافشان در جامعه شوروی توانستند توطئه خود را به‌صورت نرم پیاده کنند و در نهایت انقلاب شوروی را ساقط کنند.

وی در  ادامه با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران توانست دقیقاً حوزه انقلاب سوسیالیستی شوروی را پوشش دهد، گفت: این انقلاب توانست تا جایی پیش رود که دولتمردان آمریکایی خطر گام‌های بلند آن را در حیاط خلوت خود و حتی غرب آسیا و شرق آفریقا احساس کنند.

سعیدی در پایان به تشریح و مقایسه انقلاب‌های تاریخ و معاصر پرداخت و خطر نفوذ را در آنان به‌صورت تشریحی بیان کرد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا