پوردستان: تانک T-۹۰ به زودی در نزاجا عملیاتی می شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروزی زمینی ارتش گفت که تانک T-۹۰ روسی به زودی در اختیار نزاجا قرار می‌گیرد.
به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از مشرق، امیر احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از افتتاح بخش های دیالیز، ام آر آی و جراحی زنان بیمارستان خانواده ارتش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان های نیروی زمینی ارتش اکنون به بهترین بیمارستان های کشور تنه می زند و قابلیت رقابت با آنها را دارد.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی با انگیزه در بیمارستانهای ارتش مشغول به کار هستند، گفت: این نیروهای انسانی در سایر بیمارستان های کشور نیز به مردم و مراجعین خدمات ارائه می دهند.

امیر پوردستان افزود: علاوه بر کارکنان و خانواده های نیروی زمینی ارتش مردم عادی نیز می توانند از خدمات بیمارستان خانواده ارتش استفاده کنند.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص خرید تانک T-90 از روسیه اظهار داشت: کارهای مقدماتی خرید این تانک در حال انجام شدن است و به زودی در اختیار نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت.

وی همچنین در پاسخ به سوالی با موضوع امنیت مرزهای غربی کشور گفت: نیروی زمینی ارتش به تمام مرزهای کشور از جمله مرزهای غربی اشراف اطلاعاتی کامل دارد و تحرکات مرزهای غربی همانند تحرکات پ.ک.ک را در نطفه خاموش خواهد کرد و امنیت کامل در مرزهای غربی را برقرار می کند.

آمریکا قصد داشت به ایران حمله کند

امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش پس از افتتاح بخش های دیالیز، ام آر ای و جراحی زنان بیمارستان خانواده ارتش نیز در جمع پرسنل این بیمارستان اظهار کرد: نگاه ما به بهداشت و درمان نگاهی انتفاعی نیست و دراین راه می خواهیم به تراز بیمارستان های درجه اول کشور برسیم.

وی افزود: مجموعه بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش مجموعه ای زنده، پویا و خدمتگذار است.

وی با بیان اینکه نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران باید آنچنان اقتداری داشته باشد که ملت در کنار آن احساس آرامش وا منیت کند، عنوان کرد: وقتی که دشمن می بیند انگشت ما بر روی ماشه است از افکار شوم و پلید خود عقب نشینی می کند.

وی با بیان اینکه دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر بازدارندگی می باشد، اظهار داشت: این امر یعنی جمهوری اسلامی ایران قصد تهاجم به هیچ کشوری را ندارد و هیچ گاه آغاز کننده جنگ نخواهد بود.

امیر پوردستان تصریح کرد: از تمام توانمان برای ارتقاء ظرفیت های دفاعی استفاده می کنیم و در این راه به برجام و پسابرجام کاری نداریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه با اشاره به اینکه خطوط قرمز ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری برای ما تنها سلاح های شیمیایی، میکروبی و هسته ای می باشد، اظهار داشت: ما به جز این سه عرصه در تمام عرصه های دیگر در صدد تقویت توان خود هستیم.

وی با بیان اینکه پس از 11 سپتامبر 2001 آمریکایی ها قصد تهاجم به ایران را داشتند، خاطر نشان کرد: این ظرفیت های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش و سپاه و بسیج بود که آنها را پشیمان کرد.
منبع: تسنیم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا