حجت الاسلام والمسلمین صفایی: خطر نفوذ دشمن بسیار جدی است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: دشمن به سرکردگی آمریکا سخت تلاش می کند تا به راه های مختلف به کشور نفوذ کند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  ایرنا، این مطلب را حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا صفایی صبح امروز - سه شنبه - در ششمین گردهمایی روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و رؤسای ادارات عقیدتی سیاسی آجا و روحانیون شاغل در این ادارات در مسجدالنبی (ص) ستاد نیروی هوایی ارتش برگزار شد، عنوان کرد.
وی ضمن اشاره به آیات انتهایی سوره فتح گفت: خداوند متعال کسانی که با پیغمبر خدا (ص) هستند را در مقابل دشمن نفوذ ناپذیر توصیف کرده است و ما نیز وظیفه داریم تمامی راه های ممکن نفوذ بیگانگان به کشور را ببندیم.
وی به اذعان خود امریکایی ها مبنی بر باز بودن راه های نفوذ به ایران نیز اشاره کرد و گفت: چندی پیش گروهی از اعضای هیأت علمی برخی دانشگاه های امریکا به ایران آمده بودند و از چند دانشگاه ما بازدید کردند، یکی از افراد این گروه بعد از پایان سفرش به ایران بیان کرده بود که می توان به داخل ایران نفوذ کرد.
حجت الاسلام والمسلمین صفایی مقطع انتخابات را زمان بسیار ملتهب و حساسی در کشور عنوان کرد و گفت: یکی از فرصت هایی که دشمنان درصدد نفوذ فکری و فرهنگی و اعتقادی به داخل کشور هستند، زمان انتخابات است، به همین جهت ما باید نمایندگان خود را بر اساس معیارهای اسلامی و انقلابی برگزینیم.
وی یکی از اهداف نفوذ دشمن را رواج تفکر سکولاریزم عنوان کرد و افزود: دشمن ستون پنجم فعالی در میان ما دارد، بعضی ها دانسته یا ندانسته آب در آسیاب دشمن می ریزند و مروّج تفکر سکولایزم در کشور هستند.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا حضور اساتید غرب گرا در دانشگاه ها را نیز خطر بسیار جدی برای آینده کشور دانست و تصریح کرد: درصد بالایی از دانشجویان در علوم انسانی تحصیل می کنند که به نوعی اداره مملکت در اختیار آنان قرار خواهد گرفت، باید بسیار هوشیار بود تا اساتیدی که در غرب تحصیل کرده اند و به نوعی غرب و تفکر غربی قبله آنان محسوب می شود، خواسته یا ناخواسته تریبونی برای ترویج تفکرات سکولاریزمی نباشند.
وی به انقلاب اسلامی ایران به عنوان خط بطلانی بر تفکر کمونیسم و لیبرالیسم غرب اشاره کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران برخلاف ادعاهای غربی ها نشان داد که دین می تواند به خوبی جامعه را اداره کند و خوشبختانه نظامی در ایران شکل گرفت که رهبری آن را یک عالم دینی بر عهده دارد و رجال دینی و سیاسی آن را اداره می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین صفایی همچنین افزود: وقوع انقلاب اسلامی ایران معجزه بود، خدا خواست دین اسلام حیاتی دوباره پیدا کند و این اتفاق از همه بیشتر امریکا را عصبانی کرد، چرا که ایران با حدود 1 درصد از جمعیت دنیا دارای 10 درصد منابع طبیعی زیرزمینی است و از دست دادن این پتانسیل عظیم، ضربه سختی به امریکا وارد کرد.
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین جلیلی صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا ضمن خیرمقدم به میهمانان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در بیانات اخیرشان اهمیت به قرآن و نیز توجه به جوانان را مکرراً توصیه کرده اند.
وی همچنین افزود: دشمنان علیه اسلام و مخصوصاً مذهب تشیع کمر بسته اند، وقت ما هم بسیار کم است و باید کارهایمان را با همت مضاعف در حوزه فرهنگی و اعتقادی انجام دهیم.
 

 

 
انتهای پیام /*

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا