امیر دریادار سیاری:رشد و توسعه رشته های ورزشی آبی باعث رونق سواحل کشور می شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در جلسه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون قایقرانی ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر توجه خاص به مناطق ساحلی جنوب خصوصا مکران، توسعه این منطقه را مدنظر نیروی دریایی دانست.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از  روابط عمومی نیروی دریایی، سیاری در این جلسه که با حضور سردار باران چشمه رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای نیروهای مسلح و جمعی از مسئولان تربیت بدنی   کشور برگزار شد، با ابراز خرسندی از حضور در فدراسیون قایقرانی عنوان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر توجه خاص به مناطق ساحلی جنوب خصوصا مکران، توسعه این منطقه مدنظر نیروی دریایی است و در این راه می‌توانیم با همکاری دوجانبه با فدراسیون قایقرانی به عنوان یکی از مهم ترین رشته‌های ورزشی در تربیت بدنی نیروی دریایی به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

دریادار سیاری همچنین با تأکید بر حمایت نیروی دریایی از فدراسیون قایقرانی بر گسترش تعامل این دو نهاد تاکید کرد و افزود: در سواحل شمالی و جنوبی کشور در نقاط مختلفی همکاری‌هایی با فدراسیون داشته و داریم. از این پس هم اعلام می‌کنیم که کاملا از فعالیت‌های رشته قایقرانی حمایت خواهیم کرد چرا که معتقدیم توسعه این رشته کمک زیادی به ما در مجموعه نیروی دریایی می کند.

وی با توجه به اهمیت قایقرانی در نیروی دریایی خاطرنشان کرد: معتقدیم در بین رشته های ورزشی و مسابقات نیروهای مسلح، همواره باید رتبه اول رشته قایقرانی متعلق به نیروی دریایی باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن یاد کردن از فدراسیون قایقرانی به عنوان یک فدراسیون مدال آور ادامه داد: امیدواریم که کمبودها در خصوص توسعه قایقرانی در مناطقی که نیروی دریایی فعالیت دارد جبران شود و با توجه به اینکه ایران کشور پُر سابقه در رشته‌های دریایی است، بتوانیم در سطوح مختلف در ورزش های آبی موفقیت های بزرگتری به دست بیاوریم.

دریادار سیاری مهم ترین نکته حائز اهمیت در توسعه رشته های آبی را ایجاد فرهنگی سازی مناسب در استفاده از دریا به بهترین نحو دانست و تأکید کرد: هر گونه حمایتی که لازم باشد در شهرهای مختلف ساحلی که نیروی دریایی حضور فعال در آنها دارد انجام خواهیم داد. امیدوارم فرهنگ سازی استفاده بهینه از دریا در همه شهرهای ساحلی ایجاد شود و بتوانیم رشد و توسعه رشته های ورزشی آبی از جمله قایقرانی را در کشور شاهد باشیم.

دبیرکل فدراسیون قایقرانی نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای برنامه‌های فدراسیون قایقرانی افزود: باتوجه به تأکیدهای مسئولان نظام در خصوص رشد و توسعه سواحل جنوب کشور، امیدواریم با همکاری نیروی دریایی برنامه‌های خوبی در مناطق دریایی شمال و جنوب کشور داشته باشیم.

در ادامه رئیس فدراسیون قایقرانی با تقدیر از حضور فرمانده نیروی دریایی در فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: همواره ارتباط خوبی بین نیروی دریایی و فدراسیون قایقرانی وجود داشته است و تلاش می کنیم این همکاری به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

غلامرضا امینی ادامه داد: خوشبختانه با همکاری نهادهای مختلف از جمله نیروی دریایی کارهای خوبی در حوزه قایقرانی انجام شده است که امیدواریم با ادامه این روند موفق به جذب جوانان بیشتری به این رشته شویم. در این مسیر نیز باید از حمایت های نیروی دریایی بهترین استفاده را داشته باشیم و مطمئن هستیم این نیرو مثل همیشه حامی و پشتیبان ما خواهد بود

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا