بکارگیری روش اجتهادی در نیروهای مسلح

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

بکارگیری روش اجتهادی در نیروهای مسلح

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس دفتر ارتباطات نیروهای مسلح با اشاره به رونمایی کتاب دفاع هوشمند در اندیشه امام خامنه‌ای گفت: ما روش اجتهادی را در نیروهای مسلح در دستور کار قرار دادیم، و مبنای روش تحقیق در این کتاب مبتنی بر استنباط و اجتهاد است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از دفاع پرس، سردار عباس سه‌دهی رئیس دفتر ارتباطات نیروهای مسلح، صبح امروز در مراسم رونمایی کتاب «دفاع هوشمند در اندیشه امام خامنه‌ای» با اشاره به برگزاری همایش تبیین اندیشه‌های دفاعی رهبری اظهار داشت: همایش مذکور تلاش می‌کند تا گفتمان مقام معظم رهبری را جایگزین مبانی بی خاصیت غربی کند و این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: کار برجسته‌ای که در همایش‌های گذشته صورت گرفت تدوین 5 عنوان کتاب در حوزه اندیشه‌های دفاعی است.

رئیس دفتر ارتباطات نیروهای مسلح ادامه داد: کار برجسته دیگر توجه به موضوع دفاع هوشمند در اندیشه رهبری است. «دفاع هوشمند» در ادبیات جهانی عنوان جدیدی است.

سردار سه‌دهی بیان کرد: سوال اینجاست که آیا با هر روشی می‌توان مدعی شد که به حقیقت معرفتی ولی فقیه دست یافته‌ایم؛ که قطعا پاسخ منفی است.

وی با اشاره به رونمایی کتاب دفاع هوشمند در اندیشه امام خامنه‌ای گفت: ما روش اجتهادی را در نیروهای مسلح در دستور کار قرار دادیم، و مبنای روش تحقیق در این کتاب مبتنی بر استنباط و اجتهاد است.

رئیس دفتر ارتباطات نیروهای مسلح اظهار امیدواری کرد که با روش تحقیق اجتهادی، گامی در مسیر علوم انسانی کشور برداشته شود و ایده مذکور در علوم انسانی و رشته‌های مورد نظر تحقق یابد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا