هدف جشنواره «ایده‌پردازان نزاجا» اتصال حلقه دانش با کارشناسان حوزه دفاعی است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

هدف جشنواره «ایده‌پردازان نزاجا» اتصال حلقه دانش با کارشناسان حوزه دفاعی است

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های نظری نزاجا گفت: در این مرکز نیازهای عملیاتی حوزه‌های دوازده‌گانه نیرو را اعلام و متناسب با آن افراد فکور و خلاق را جهت ارائه ایده‌های کارشناسانه به همکاری دعوت کردیم.

سرهنگ ستاد علیرضا شیخ، رییس مرکز مطالعات و پژوهش های نظری نزاجا در حاشیه جشنواره ایده‌پردازان نزاجا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، اظهار داشت: در حوزه تامین نیازها باید فرآیندی از ایده تا محصول طی می‌شد، که در طول اجرای این فرآیند نیازمند وصل کردن حلقه دانش با افراد خبره بودیم؛ از این رو با اجرای این جشنواره (ایده‌پردازان نزاجا) بسترهای لازم را  ایجاد کردیم.

وی ادامه داد: ما در مرکز مطالعات و پژوهش‌های نظری نزاجا نیازهای عملیاتی حوزه‌های دوازده‌گانه این نیرو را اعلام، و متناسب با آن افراد فکور و خلاق را جهت ارائه ایده‌های کارشناسانه دعوت به همکاری کردیم.

سرهنگ شیخ افزود: در فراخوانی که در این رابطه در سطح نیرو داشتیم  تعداد 1332 ایده در 12 حوزه تخصصی نیروی زمینی به دبیرخانه این مرکز ارائه شد و این ایده‌ها را سازماندهی کرده و از هر حوزه سه ایده را برای فاز عملیاتی انتخاب کردیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا