ورود بخش‌های اقتصادی وزارت دفاع به حوزه سلامت/ استقرار دوره‌ای واحدهای درمانی در مناطق محروم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ورود بخش‌های اقتصادی وزارت دفاع به حوزه سلامت/ استقرار دوره‌ای واحدهای درمانی در مناطق محروم

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آماده هستیم تا در مناطق محروم واحدهای درمانی خود را به‌صورت دوره‌ای مستقر کرده و تنها در زمینه دارو از وزارت بهداشت کمک بگیریم.
 

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از   دفاع پرس ، سردار حسین دهقان در جریان مراسم کلنگ‌زنی ساخت مرکز جامع درمان سرطان اظهار داشت: وزیر بهداشت درخواست کرده تا با جدیت به دنبال ساخت این مرکز باشیم و من می‌گویم که برای فراهم کردن مقدمات بسیار جنگیده‌ایم، تا اینکه امروز عملیات ساخت این مرکز آغاز شده است.

وی ادامه داد: دوره بلندی را پشت سر گذاشته‌ایم؛ اما امروز قول می‌دهیم در یک بازه زمانی کوتاه، تعدادی از ۱۳ مرکز جامع درمان سرطان را به بهره‌برداری برسانیم و در اختیار مردم قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه کادر درمان ایران جزو برترین‌ها در منطقه و جهان است، گفت: در دولت تدبیر و امید همه علاقه‌مند هستند تا به وزیر بهداشت در طرح تحول نظام سلامت کمک کنند؛ ما نیز از ابتدا اعلام کرده‌ایم که همه مراکز نیروهای مسلح را در اختیار طرح تحول نظام سلامت قرار می‌دهیم.

وزیر دفاع تأکید کرد: آماده هستیم تا در مناطق محروم واحدهای درمانی خود را به‌صورت دوره‌ای مستقر کرده و تنها در زمینه دارو از وزارت بهداشت کمک بگیریم.

سردار دهقان در ادامه به موضوع حضور شرکت‌های تابعه وزارت دفاع در عرصه سلامت پرداخت و گفت: ما به دنبال درآمد در حوزه سلامت نیستیم؛ بلکه دنبال آن هستیم اگر درآمدی داریم را در اختیار مردم و خدمت به آنان قرار دهیم؛ به همین منظور بخش‌های اقتصادی خود را به حوزه سلامت وارد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برای ساخت مرکز جامع سرطانی که امروز کلنگ آن به زمین خورد بیش از ۱۰ سال پیگیری صورت گرفته است، تصریح کرد: در مجموع در موضوع سرطان و وارد کردن پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین تجهیزات مدت‌ها است که پیگیر موضوع هستیم و در بیمارستان خاتم‌الانبیاء) بخشی از کار را انجام دادیم.

سردار دهقان در پایان گفت: طبق توافق به عمل آمده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همان بازه زمانی مشخص شده، ان‌شاءالله مراکز جامع درمان سرطان را به بهره‌برداری خواهیم رساند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا