متن حکم مسئولیتی سرلشکر فیروزآبادی برای سردار ناظر

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

متن حکم مسئولیتی سرلشکر فیروزآبادی برای سردار ناظر

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس ستادکل نیروهای مسلح در حکم انتصاب رئیس جدید سازمان موزه انقلاب و دفاع مقدس، بر اعمال مدیریت جهادی و توجه به الزامات اقتصاد مقاومتی در اجرای بهینه مأموریت آن سازمان تأکید کرد.

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از  دفاع پرس، سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن آقایی فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح، طی حکمی سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد قاسم ناظر را به ریاست سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منصوب کرد.

متن این حکم در ذیل آمده است:

نظر به سوابق و تجربیات ارزنده شما در عرصه مدیریت و پیگیری امور محوله، به پیشنهاد معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی و رئیس هیئت مدیره سازمان موزه، جناب‌عالی را برای مدت سه سال به سمت «رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» منصوب می‌کنم.

امیدوارم با بهره‌گیری حد اکثری از منابع موجود و توان همه سازمان‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط، با برنامه‌ریزی دقیق و اعمال مدیریت جهادی و توجه به الزامات اقتصاد مقاومتی، با روحیه و پشتکاری که از رهروان و مدیران ولایی و ایثارگر حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) مورد انتظار است، اقدامات لازم را در راستای اجرای بهینه مأموریت خطیر آن سازمان راهبری فرمایید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا