همکاری‌ نیروهای دریایی ایران و عمان در زمینه تعمیر و نوسازی شناورها

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

همکاری‌ نیروهای دریایی ایران و عمان در زمینه تعمیر و نوسازی شناورها

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر انجام همکاری‌های دو جانبه با نیروی دریایی عمان در زمینه‌های فنی، تعمیر، نگهداری، و نوسازی تأکید کرد.
به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از دفاع پرس  ، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری صبح امروز (یکشنبه) در حاشیه دیدار هیئت نظامی عالی‌رتبه سلطنت عمان با وی که در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما امروز میزبان هیئت عالی‌رتبه‌ای متشکل از 12 نفر از افسران عالی‌رتبه سلطنت عمان در راستای ارتقای خط تعاملات دریایی دو کشور دوست و برادر ایران و عمان بودیم.

وی ادامه داد: ما در این دیدار مشترک برای انجام همکاری‌های دو جانبه ازجمله تبادل استاد و دانشجو، مقاله، فنی، تعمیر، نگهداری، نوسازی، تبادل اطلاعات بین کارشناسان دو نیرو، دید و بازدید ناوگروه‌های دو کشور از بنادر یکدیگر و دید و بازدیدهای آموزشی، بحث‌های مفصل‌تری را انجام دادیم.

دریادار سیاری توضیح داد: اما مهم‌ترین موضوع و بحث مطرح شده در این دیدار موضوع انجام و اجرای رزمایش مشترک امداد و نجات دریایی بود؛ که ما طی همین هفته با مشارکت و همکاری نیروی دریایی ارتش سلطنت عمان آن را در شرق تنگه هرمز برگزار خواهیم کرد.

فرمانده نداجا تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش مشترک امداد و نجات دریایی برقراری مسایل ایمنی برای تمامی کشتی‌های تجاری و نفتکش تمام کشورهای دنیا عبوری از این تنگه مهم و راهبردی است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا