نهمین جلسه اتاق فکر ابتکارات راهبردی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد

 

پایگاه مردمی ارتش ::با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم و با موضوع تکریم جایگاه سرباز نهمین جلسه اتاق فکر ابتکارات راهبردی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

 

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از   روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم دراین جلسه که در مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی زمینی(01) برگزار شد، با اشاره به تأکید رهبر فرزانه انقلاب در خصوص تکریم سرباز و جایگاه آن افزود: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در راستای تدابیر و رهنمود های فرماندهی معظم کل قوا نسبت به برگزاری جلسات اتاق فکر ابتکارات راهبردی خود در مراکز آموزشی آجا در سراسر کشور با موضوع بررسی راهکارهای گوناگون به منظور تدوین یک دستورالعمل جامع جهت تکریم هرچه بهتر سربازان اقدام نمود که این جلسه نهمین دوره از این جلسات است.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان این که به لطف خدا تاکنون با حضور در مراکز آموزشی سربازان به نکات خوبی و ارزشمندی رسیده ایم تصریح کرد: خروجی تصمیمات اتخاذ شده در این جلسات که با همکاری و هماهنگی سامانه فرماندهی همراه است یقیناً به ارتقاء جایگاه و شأن سربازان عزیز خواهد انجامید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: البته تکریم و احترام سرباز به معنای از بین رفتن مقررات و قواعد نظامی نیست، بلکه باید در کنار آموزش نظامی شأن و جایگاه سربازان در جامعه و پادگان ها حفظ شود.  

حجت الاسلام آل هاشم در پایان گفت: سربازان به عنوان یک سرمایه عظیم، آینده سازان کشور و میهن اسلامی مان هستند.

گفتنی است پیشتر، این جلسات در مراکز آموزش 05 کرمان، 04 بیرجند، 02 تهران، شهدای وظیفه سیرجان، سمنان و عجب شیر نیز برگزار شده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا