دوازدهمین اجلاس کمیته مشترک نظامی ایران و عمان برگزار شد

 

 پایگاه مردمی ارتش ::دوازدهمین اجلاس کمیته مشترک دوستی نظامی جمهوری اسلامی ایران و دولت سلطنت عمان صبح امروز (شنبه) در بنیاد تعاون ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

در این اجلاس کمیته مشترک دوستی هیات بلندپایه 12 نفره از عمان به ریاست سرتیپ ستاد حمدبن راشد بن سعید البلوشی، معاون عملیات ارتش این کشور حضور یافتند که مورد استقبال گرم سردار دریادار اصغر صالح اصفهانی، معاون طرح، برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح قرار گرفتند.

در نخستین دور مذاکرات صورت گرفته در دوازدهمین اجلاس کمیته مشترک دوستی نظامی ایران و عمان دو طرف ابتدا در خصوص اهمیت توسعه روابط راهبردی دو کشور و جایگاه بالای آن در سطح منطقه به لحاظ ژئوپلتیک و ژئو استراتژیک و لزوم توسعه روابط نظامی ـ دفاعی همگام با توسعه روابط سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظایر آن تاکید کردند.

در این جلسه همچنین طرفین مروری بر مصوبات اجلاس های قبلی به ویژه اجلاس یازدهم در خصوص همکاری های دریایی، آموزشی ـ فرهنگی و فنی ـ پشتیبانی به عمل آورده و در ادامه به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مورد علاقه در خصوص توسعه روابط نظامی ـ دفاعی پرداختند.

این اجلاس که از امروز آغاز شد به مدت چهار روز در تهران ادامه خواهد داشت و در روز چهارشنبه دوم دی ماه با برگزاری رزمایش مشترک دریایی و امضای صورت جلسه نهایی اجلاس دوازدهم به پایان خواهد رسید.

دوازدهمین کمیته مشترک دوستی نظامی ایران و عمان به میزبانی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا