جانشین فرمانده نزاجا:ایران 5 قدرت گردن کلفت دنیا را مطیع خود کرده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش ::امیر حیدری گفت: گوشه‌ای از اقتدار ما در مذاکرات اخیر هسته‌ای به نمایش گذاشته شد به طوری که ما با پنج قدرت گردن کلفت دنیا که دارای حق وتو و قدرت انسجام بالایی هستند قرار گرفتیم و با قدرت آنها را مطیع خواسته‌های به حقمان کردیم.

 

 
به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  مشرق، امیر کیومرث حیدری صبح امروز در یادواره یک‌هزار و 81 شهید ارتش در سالن رضازاده اردبیل اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به رغم ناامن بودن منطقه، جزیره‌ با ثباتی را می‌ماند که اقتدار و صلابت این کشور و مردم بیش از هر زمان دیگر نمایان است.

وی با بیان اینکه ما امروز به هیچ تجهیزات نظامی غرب و بیگانگان نیازی نداریم و خودمان در تولید این تجهیزات به خودکفایی رسیده‌ایم، گفت: نه تنها در این زمینه دست نیاز به سوی بیگانگان دراز نمی‌کنیم بلکه امروز قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران قلب بزرگترین رژیم تروریستی و جنایتکار جهان رژیم صهیونیستی را نشانه گرفته است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش یادآور شد: اگر روزگاری برد موشکی کمتر از 330 متر بود امروز نوک موشک ما تل‌آویو و قلب تمام مستکبران را نشانه گرفته است به طوری که جمهوری اسلامی ایران در عین دفاع از صلح منطقه‌ای حاضر نیست خون ناحقی ریخته شود، در برابر هر هجمه‌ای نیز با قدرت و صلابت ایستاده‌ است.

حیدری تصریح کرد: آسمان ما به همراه زمین و دریا از امن‌ترین مکان‌های دنیا است به طوری که توان نیروی دریایی ما به حدی است که حتی دزدان دریایی را از منطقه فراری داده‌ایم و زمینه فلاکت آنها را فراهم آوردیم.

وی به ماموریت‌های نیروی زمینی ارتش در برقراری امنیت در مرزهای کشور و همچنین بالا بردن توان نظامی برای مقابله با هر تهدید دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا، جمهوری اسلامی ایران به جزیره با ثباتی تبدیل شده که هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند حتی نگاه چپ به این کشور داشته باشد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ضرورت حفظ ارتقا و توان‌افزایی نیروهای مسلح را با رهنمودهای فرماندهی کل قوا و توان بالای ولایت‌مداری یادآور شد و بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران اگر امروز اقتدار دارد این اقتدار به برکت نعمت ولایت، خون شهدا و حضور مردم در صحنه است.

ایران 5 قدرت گردن کلفت دنیا را مطیع خود کرده است

حیدری گفت: گوشه‌ای از اقتدار ما در مذاکرات اخیر هسته‌ای به نمایش گذاشته شد به طوری که ما با پنج قدرت گردن کلفت دنیا که دارای حق وتو و قدرت انسجام بالایی هستند قرار گرفتیم و با قدرت آنها را مطیع خواسته‌های به حقمان کردیم.

وی یادآور شد:‌ ما با اخذ حق و دفاع از حقوقمان اجازه ندادیم تا فزون‌خواهان دنیا هر کاری بخواهند در حق این ملت انجام دهند در حالی که دستیابی به توان هسته‌ای حق این ملت بوده است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: قدرت‌های برتر جهان در موضوع هسته‌ای لیبی بلایی بر سر قذافی آوردند که وی تجهیزات هسته‌ای کشورش را سوار کشتی کرده و به آمریکا فرستاد و اوج وابستگی و مزدورصفتی خود را نشان داد در حالی که به رغم همه تهدیدهای جمهوری اسلامی ایران نه تنها از پنج قدرت نهراسید بلکه با اقتدار و صلابت در مقابل فزون‌خواهی آنها ایستاد.

حیدری افزود: ما اگر در مسئله هسته‌ای با قدرت و صلابت در صحنه حاضر شدیم و اجازه ندادیم تا غرب برای ما شرط و شروطی بگذارد همه را مرهون نعمت ولایت و خون شهدا هستیم به طوری که به پشتوانه این قدرت بی‌نظیر امروز در مقابل یاغیان دنیا ایستاده‌ایم.

این مسئول عنوان کرد: آمریکا از روی عجز و ناتوانی امروز باز هم تهدیدهای گذشته خود را تکرار می کند و مدام سخن از گزینه نظامی و روی میز بودن این گزینه سخن به میان می‌آورد در حالی که آمریکا در کشورهای همسایه ما نظیر افغانستان و عراق پایش در گل مانده و توان حرکت ندارد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز جذبه مردان الهی و ولایت‌مدار ما تمام معادلات غرب را به هم زده و آنها نمی‌دانند سردرگمی خود را با چه راه حلی برطرف کنند.

حیدری با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب چهره سیاسی نبوده بلکه یک چهره مذهبی و معنوی است که با یک اشاره خود همه قلب‌ها را مجذوب خود می‌کند، یادآور شد: امروز محرومان دنیا مجذوب حرکت و اقتدار نعمت ولایت شده‌اند.

وی ماموریت امروز نیروهای مسلح را حفظ و اقتدار نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: ما امروز به واسطه دو نعمت بزرگ بصیرت و ولایتمداری امت و مکتب‌داری مردم و حضور آحاد مردم در صحنه می‌توانیم پیروزی‌های بیشتری را رقم بزنیم.
منبع: فارس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا