نقش ویژه مساجد به عنوان سنگر مبارزه با تهاجم فرهنگی
تاريخ : 31 / 5 / 1392برچسب:ارتش,آل هاشم ,مسجد , | 13:19 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش  ،به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: مساجد نقش بارزی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دارند و باید جایگاه آنها تقویت شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم صبح امروز در اختتامیه همایش ملی دو سالانه ایمنی، پیشگیری و بازرسی‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در محل پدافند شمال شرق کشور برگزار شد، اظهار کرد: اصل نظارت و پیشگیری یکی از مهمترین سازوکارهای جلوگیری از وقوع جرم است و با استفاده از آن می توان لغزش‌ها و خطاهای احتمالی را به حداقل رساند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به جایگاه نظارت و پیشگیری در دین مبین اسلام عنوان کرد: اسلام به دوری از گناه به عنوان بهترین عبادت نگاه می‌کند.

آل‌هاشم با اشاره به فرارسیدن روز جهانی مساجد گفت: مساجد زینت مسلمانان  هستند و در آیات و روایات اسلامی نیز جایگاه مهمی برای مساجد به عنوان مهمترین شبکه اجتماعی ذکر شده است.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید هر کس چراغی در مسجد روشن کند فرشتگان برای آن فرد از خداوند متعال طلب استغفار می‌کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همچنین تثبیت آن نقش ارزنده‌ای داشته‌اند و باید عنوان کرد که مساجد مرکز و پایگاه اصلی انقلاب اسلامی هستند زیرا بر اساس آمار بیشتر افرادی که به جبهه‌ها اعزام شده‌اند از طریق مساجد اعلام آمادگی کرده‌اند.

آل‌هاشم بیان کرد:‌ امام راحل نیز در سالهای بعد از انقلاب بر اهمیت مساجد و حضور پرشور مردم در این اماکن تاکید فراوان داشته‌اند.

وی گفت: مساجد باید به عنوان مهمترین مرکز تجمع مسلمانان در نظر گرفته شود زیرا دشمان از حضور مردم در مساجد می‌ترسند و امروزه شاهد آن هستیم که مسجد مهمترین مرکز مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

آل‌هاشم افزود: تهاجم فرهنگی و جنگ نرم مهمترین راهکارهای دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران است و برای رسیدن به هدف خود از ابزارهای متفاوتی مانند ترویج بی‌بندوباری، فساد، توزیع موادمخدر، اختلاف‌اندازی میان اقوام ایرانی و تضعیف مسئولان نظام استفاده می‌کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان با اشاره به تقارن هفته اول شهریورماه که به عنوان هفته دولت نامگذاری شده با آغاز به کار دولت جدید بیان کرد:‌ این مسئله را باید به فال نیک گرفت و امیدواریم دولت جدید منشأ خدمت‌رسانی به مردم باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا