مادران شهدا استوانه های صبر و ایثار هستند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

مادران شهدا استوانه های صبر و ایثار هستند

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::مادران شهدا استوانه های صبر، ایمان، مقاومت و ایثار، در مبارزه با طاغوت و هم در ایام دفاع مقدس و پس از دفاع مقدس هستند؛ در واقع اینان پیام آوران عرصه نبرد و رهپویان فرزندان شهیدشان بودند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرنگار  دفاع پرس، سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا به مناسبت درگذشت مادر شهیدان «جلال» و «جمال کاوند» از شهدای شمال غرب کشور، پیام تسلیتی صادر کردند.

متن این پیام به این شرح است:

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

به راستی که به فرموده قرآن کریم «همه آنان که روی این زمین هستند، فانی می شوند و تنها ذات باشکوه و ارجمند پروردگارت باقی می ماند».

سلام  و درود متعال و ائمه معصومین (ع) بر روی پاک بانوی مومنه و صبور که فرزندان شجاع و غیرتمندی هم  چون سرداران دلیران اسلام، شهیدان «جلال» و «جمال کاوند» را در دامان پاک خود پروش و تربیت نموده و آنان را در راه انقلاب و اسلام و وطن فدا کرد و چون یک بانوی فداکار خانواده مومن خود را ساماندهی هداست و در کنار پدر شهید بزرگوار، سردار جبهه های نبرد غرب و شمال غرب، زندگی اسلامی خود را هم چون پیام آور کربلا حضرت زینب کبری (س) اداره و اطرافیان خود را به اسلام و  انقلاب و دفاع از امامت و ولایت هدایت می نمود.

خبر درگذشت این مادر فداکار و مهربان که سردارانی هم چون «جلال و جمال کاوند» را به اسلام و مسلمین تقدیم نمود، باعث تألم و تأثر این جانب و هم رزمان آن شهیدان بزرگوار گردید.

آری این چنین مادرانی که با شیر پاک خود و در دامان مادرانه خود فرزندانی رشید، شجاع و دین باور پرورش می دهند و خود نیز استوانه های صبر، ایمان، مقاومت و ایثار، در مبارزه با طاغوت و هم در ایام دفاع مقدس و پس از دفاع مقدس هستند؛ در واقع اینان پیام آوران عرصه نبرد و رهپویان فرزندان شهیدشان بودند چرا که تلاش ها و مبارزات فرزندان رشید خود را در سرمین مجاهدت های خاموش به گوش علاقمندان به اسلام ولایت می رساندند و خدمات صادقانه ای به جمهوری اسلامی می نمودند.

این جانب به نمایندگی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و همچنین رزمندگان غرب وشمال غرب و به عنوان  همرزمان شهیدان «کاوند»، درگذشت این ام شهید را به ساحت مبارک حضرت ولی عصر (عج) و مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه ای و مردم شریف، غیرتمند و با فرهنگ استان لرستان بویژه شهر شهید پرور بروجرد را به خانواده عزیز و بزرگوار «کاوند» تسلیت عرض نموده و برای این بانوی عزیز و دو فرزند شهیدش غفران الهی و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه حضرت احدیت خواستارم.

امید است با رهبری داعیانه فرماندهی معظم کل قوا، پرچم اسلام و ولایت و انقلاب اسلامی به دست با کفایت رهبر فرزانه به ساحت صاحب اصلی انقلاب اسلامی، حضرت ولی عصر (عج) در کنار همه خانواده های عزیز شهیدان و صالحین و متقین تقدیم شود.

خدایا ما را در پیروی از راه شهیدان و ولی فقیه زمان، یاری فرما و در فرج حضرت مهدی (عج) نیز تعجیل فرما.

والعاقبت للمتقین

معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا

رئیس هیأت امنای رزمندگان غرب و شمال غرب کشور

سرلشکر پاسدار دکتر مصطفی ایزدی

گفتنی است مرحومه «زهرا کاوند» مادر بزرگوار شهیدان «جلال و جمال کاوند»، 18 آذر در سن هشتاد سالگی و بعد از گذراندن دوره طولانی بیماری ، دار فانی را وداع گفت و میهمان پسران شهیدش شد.

از دامان این مادر بزرگوار، دو شهید به معراج رفته و یک جانباز تقدیم انقلاب شده است.

فرزند بزرگ وی شهید «جلال کاوند»، فرمانده تیپ مستقل 145 مصباح الهدی، در سال 1365 در جبهه حاج عمران به شهادت رسید و فرزند دیگر وی شهید «جمال کاوند»، فرمانده سپاه کرند غرب و سرپل ذهاب، در سال 1359 در جبهه‌های غرب کشور شهید شد.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا