ایران به برکت خون شهدا به عنوان قدرت بزرگ منطقه ای مطرح است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ایران به برکت خون شهدا به عنوان قدرت بزرگ منطقه ای مطرح است

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::امیر سرتیپ پوردستان گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران می تواند به عنوان یک قدرت بزرگ در سطح منطقه و حتی جهان مطرح باشد، همه به برکت خون شهد است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از      دفاع پرس، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش   در مراسم تشییع پیکر شش سرباز این نیرو که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند و اخیرا از طریق آزمایش دی ان ای شناسایی شده اند، اظهار داشت: شهدا در مسیر دین، عقیده و ایمان، برای حفظ باورها و اعتقاداتشان وارد عرصه میدان نبرد شدند و به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به تاریخ دفاع مقدس، گفت: وقتی رژیم بعث عراق با 12 لشکر زرهی و 45 تیپ مستقل کشور ما را مورد تجاوز قرار داد و از حمایت های همه جانبه شرق و غرب نیز برخوردار شد، امام خمینی(ره) همچون جد بزرگوارش اباعبدالله الحسین(ع) ندای تاریخی «هل من ناصرالینصرنی» را سر داد؛ لذا پیروانش لبیک گفتند و در این مسیر شهدا جلوتر از دیگران لبیک گفته و پروانه وار خود را به آتش زدند.

امیر پوردستان افزود: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران می تواند در مجامع بین المللی حرف خود را بزند و به عنوان یک قدرت بزرگ در سطح منطقه و حتی جهان مطرح باشد همه به برکت خون شهدا است.

وی ادامه داد: امروز تکلیف ما این است که پرچم شهدا را به دست بگیریم و بر سر پیمان های خود با شهدا و امام شهدا مانده و راه آنها را ادامه دهیم.  

فرمانده نیروی زمینی ارتش سپس عنوان کرد: امروز امام زمان به یارانی هم چون یاران اباعبدالله الحسین(ع) نیاز دارد تا انبوه و بزرگی دشمن نتواند رخنه ای در ایمان آنها ایجاد کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا