پیروی از راه امام، شهداء و فرامین رهبر انقلاب؛ راه مبارزه با نفوذ دشمن است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش ::رییس عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تداوم راه امام و اطاعت از فرامین رهبری رمز موفقیت پیروزی انقلاب و راه مبارزه با توطئه دشمن است.

 

حجت‌الاسلام آل هاشم، رییس عقیدتی سیاسی ارتش در مورد راههای نفوذ دشمن به خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان گفت: ایجاد دو دسته‌گی و فضای دوقطبی در جامعه یکی از راههای نفوذ دشمن است تا با نفوذ در سیاست داخلی ما تلاش کند طبق سیاستهای خود افراد جامعه را به دسته‌های گوناگون تقسیم کند.

وی ادامه داد: فعال کردن حامیان غرب در ایران برای نفوذ بیشتر یکی از راههای دیگر نفوذ دشمن در کشور است که شناخت توسعه‌های دشمن و تقویت استحکام و روحیه انقلابی در میان مردم و جوانان می تواند ما را در برابر نفوذ دشمن مستحکم کند.

رییس عقیدتی سیاسی ارتش افزود: حرکت مستمر به سمت تحقق آرمانهای انقلاب اجرای تدابیر و راهبردهای رهبر انقلاب، تبیین سابقه سیاه استکبار و امریکا از جمله راههای دیگر مبارزه با نفوذ دشمن است.

وی با بیان اینکه دشمن با ضربه زدن به اقتصاد و فرهنگ سعی در تضعیف باورها و ارزشهای نظام اسلامی دارد خاطرنشان کرد: تحکیم اعتماد توده‌ها به کارآمدی و لیاقت نظام اسلامی، ارتقای سطح وحدت و همبستگی و همدلی مردم و مسئولان برای اجرایی کردن تدابیر رهبری و هوشیاری و هوشمندی و آینده نگری در برابر توطئه‌ها از دیگر راههای مبارزه با نفوذ دشمن است.

وی گفت: خودباوری و اتکا به نیروی داخلی برای تحقق آرمانها از جمله راههای دیگر مبارزه با نفوذ دشمن است.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با روسای جمهور کشورهای همسایه و تاکید ایشان بر ایستادگی و مقاومت به عنوان تنها راه دفع شر از استکبار گفت: وحدت و انسجام داخلی و وحدت مسلمانان سایر کشورهای جهان در کنار اقتدار نیروهای مسلح از جمله الزامات مبارزه با نفوذ دشمن است.

وی ادامه داد: مانوس شدن جوانان با قرآن و فرهنگ قرآنی در جامعه، مبارزه هوشیارانه از دیگر راههای جلوگیری از نفوذ دشمن است.

رییس عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: باید در مقابله با نقشهای هجومی و دفاعی دشمن بر مبارزه هوشیارانه و بی وقفه پرداخت از دیگر راههای مقابله با نفوذ دشمن پرداختن به اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخلی و طراحی دشمن در مبارزه با اقتصاد مقاومتی است.

وی اظهار کرد: روحیه انقلابی گری و موضع گیری صحیح لازمه ایستادگی در برابر دشمن است در اتخاذ مواضع انقلاب باید صراحت داشته باشیم و رودرواسی نکنیم و مواضع انقلاب امام و رهبری را با صراحت و بدون ترس بیان کنیم.

حجت‌الاسلام آل هاشم تصریح کرد: الزامات اقتصاد مقاومتی جلوگیری از اسراف، رونق دادن تولید ملی، داخلی کردن فرهنگ مصرف و توجه مسئولان و مجلسیان به کاهش وابستگی بودجه دولت به نفت است.

وی با تاکید بر پیشرفت علمی جوانان در مبارزه با نفوذ دشمن خاطرنشان کرد: بالا رفتن علم جوانان راههای پیشرفت و توسعه را به روی جوانان باز می کند امروز موقعیتهایی که در عرصه هسته ای کسب کرده ایم به برکت دانشمندان و جوانان کشور است که در پیشرفت علمی ما موثر هستند.

وی گفت: تداوم راه امام و توجه به فرامین رهبر انقلاب و پیروی از راه شهدای انقلاب رمز موفقیت پیروزی انقلاب است و می‌تواند در برابر توطئه دشمنان ما را موفق بدارد.

وی گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت از دیگر فرامین رهبری است که در پی آن وحدت آحاد ملت اسلامی را در برابر نفوذ دشمن افزایش می‌دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا