بازدید حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم از سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش ::حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با سردار مهدی مدیری، رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح ملاقات و از قسمت های مختلف این سازمان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش   به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ابتدای این بازدید که بعد از ظهر امروز (یکشنبه) انجام شد با حضور در یادمان شهدای این سازمان به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

نماینده ولی فقیه درارتش در ادامه ضمن بازدید از قسمت های مختلف سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، نقش این سازمان را در تدوین و تبیین اطلس جغرافیایی دفاع مقدس بسیار مهم و ارزشمند دانست و گفت: از اقدامات ارزشمند این سازمان تعیین نقاط مرزی بعد از جنگ بود چرا که در دوران جنگ بسیاری از نشانه های نقاط مرزی به ویژه در مناطق درگیر به طور کامل از بین رفته بود.

همچنین در این دیدار، سردار مدیری به تشریح دستاوردها و خدمات سازمان متبوعش در سال جاری پرداخت و طرح مدیریت و کنترل مرزها، ایجاد سامانه اطلاعات مکانی کوه های ایران با بستربومی، ایجاد سامانه تحلیل راه های راهبردی ایران، طرح جنرالیزاسیون، پایش اهداف راهبردی و رصد و رهگیری ماهواره ها را از جمله این دستاورد ها دانست که در روز صنعت دفاعی و با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به بهره برداری رسیده است.

گفتنی است در پایان این بازدید رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش کتاب تصویری زندگی نامه مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) را به سردار مدیری اهدا نمود

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا