بيست و هفتمين ناوگروه نيروي دريايي ارتش عازم آبهاي آزاد شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: بيست و هفتمين ناوگروه نيروي دريايي با هدف تامين امنيت شناورهاي تجاري و نفتكش جمهوري اسلامي ايران عازم آبهاي آزاد شد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از   حوزه دفاعی_امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، "امير دريادار حبيب‌الله سياري" گفت: ناوگروه بيست و هفتم نيروي دريايي ارتش متشكل از ناوشكن جمهوري اسلامي ايران سبلان و ناو بالگردبر خارك به ماموريت برون مرزي اعزام شد.

امير سياري اظهارداشت: ناوگروه بيست و ششم نيروي دريايي ارتش دوشنبه پس از بازگشت از خليج عدن در بندرعباس پهلو گرفت و متعاقب آن ناوگروه بيست و هفتم ماموريت خود را آغاز كرد.

وی ادامه داد: ناوگروه بيست و ششم نيروي دريايي ارتش كه دوازدهم خرداد عازم آبهاي آزاد و بين المللي شدند متشكل از ناو لجستيك بندرعباس و ناوشكن جمهوري اسلامي ايران الوند بودند.

امیر سیاری تصریح کرد: اين ناوگروه در مدت ماموريت خود در خليج عدن، درياي سرخ، تنگه باب المندب و شمال اقيانوس هند، در راستاي تامين امنيت شناورهاي تجاري و نفتكش كشورمان فعاليت كرده و از بنادر جيبوتي و سلاله عمان نيز بازديد كرد.

وی بیان کرد: ناو گروه هاي نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران از زماني كه براي مقابله با دزدان دريايي و تامين امنيت شناورهاي ايراني فعاليت خود را آغاز كرده اند، علاوه بر شناورهاي ايراني بارها شناورهاي كشورهايي مختلفي همچون چين، امارات متحده عربي و ليبريا را از چنگ دزدان دريايي نجات داده است.

امیر سیاری اظهار داشت: فرمانده نيروي دريايي ارتش در ادامه با اشاره به ديدارش از نمايشگاه دريايي كه اخيرا با حضور جمهوري اسلامي ايران در كشور روسيه برپا شده بود، اظهارداشت: اين سفر دستاوردهاي مهمي براي كشورمان داشت كه از جمله مي توان به توانمندي هاي متخصصان ايراني در عرصه دفاعي در مقايسه با ساير كشورها اشاره كرد.

وی خاطرنشان کرد: هنگامي كه از غرفه‌هاي كشورهاي مختلف ديدار كرديم به خود باليديم كه به لطف خدا و همت جوانان كشورمان، توانمندي هاي فراواني داريم و توانسته ايم با استفاده از متخصصان داخلي در زمينه طراحي و توليد تجهيزات مورد نياز بخش هاي دفاعي از جمله در عرصه دريايي جايگاه خوبي در دنيا كسب كنيم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا