دهمین سالگرد شهادت شهدای اصحاب رسانه و ارتش برگزار شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::مراسم گرامیداشت دهمین سالگرد شهادت شهدای اصحاب رسانه و ارتش با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

 

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از    روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام محمد حسنی در این مراسم با تاکید بر اهمیت و حساسیت حرفه خبرنگاری و فعالیت های مرتبط با امور فرهنگی و رسانه ای و اثربخشی این فعالیت ها در جامعه، گفت: بخشی از اقتدار نظام و نیروهای مسلح مرهون تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه است که با قلم و جان خود ایثار و گذشت را ماندگار کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهید مدال افتخار خانواده و جامعه است؛ تاکید کرد: پاداش مهاجر الی الله آنقدر بزرگ است که جز خدای متعال کسی را یارای جوابگویی آن نیست و ان شاء الله شهدای والامقام اصحاب رسانه و روابط عمومی ارتش که خالصانه در مسیر انجام ماموریت فرهنگی و رسانه ای (انعکاس رسانه ای رزمایش عاشقان ولایت) به فیض عظیم شهادت نایل شدند؛ اجر و پاداش خود را از خداوند دریافت خواهند کرد.

گفتنی است، در مراسم بزرگداشت شهدای رسانه و روابط عمومی ارتش، دکتر علی اصغر جعفری، معاون سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما، امیر سرتیپ دوم ستاد شاهین تقی خانی، جانشین معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش و جمعی از مسئولان  و فعالان رسانه ای کشور نیز حضور داشتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا