خدمتی عاشقانه و بی توقع مصداق واقعی بسیج است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش در همایش سومین گردهمایی فرماندهان بسیج کوی های سازمانی نیروی زمینی ارتش گفت: بسیج یک ارادت قلبی است و خدمت عاشقانه و بی توقع مصداق واقعی بسیج است .

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در جمع فرماندهان بسیج کوی های سازمانی نیروی زمینی ارتش گفت: از اینکه در بسیج و به عضویت لشکر مخلص خدا درآمده اید باید افتخار کنید، تمام مسئولین کشوری و لشکری به اینکه بسیجی هستند افتخار می کنند چرا که جایگاه بسیج از اهمیت خاصی برخوردار است .

سرتیپ حیدری در بخش دیگری از سخنانش به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از آن اشاره کرد و گفت :  در دوران دفاع مقدس رزمندگانی بودند که با لباس مقدس بسیجی وارد میدان جنگ شدند و حماسه های بزرگی راخلق کردند و شهدای بسیار زیادی را نیز تقدیم انقلاب کردند امروز نیز در عرصه های مختلف می بینیم که فرزندان بسیجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور پر رنگ و بی توقع خود فعالیت های خوبی را انجام می دهند .

وی در ادامه گفت : جایگاه بسیج از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و کسی که وارد بسیج می شود باید از نورانیت خاصی برخوردار باشد نورانیت بسیج تا وقتی است که خدمتی با اخلاص داشته باشیم اگر بخواهیم فخر فروشی کنیم دیگر بسیجی نیستیم . از اینکه امروز در کوی های سازمانی ارتش پایگاه های بسیج را فعال می بینیم بسیار خرسند و خوشحال هستیم و این راه باید با حضور کارکنان و خانواده های نیروی زمینی ارتش تداوم یابد . 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا