بسیج ثابت کرده در روزهای سخت و بحرانی کارساز بوده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

بسیج ثابت کرده در روزهای سخت و بحرانی کارساز بوده است

 

 

پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این که جامعه به فرهنگ بسیج و بسیجی نیاز دارد، گفت: بسیج ثابت کرده که در روزهای سخت و بحرانی کشور کارساز بوده و کشور را نجات داده است.
 
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از   دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این که جامعه به فرهنگ بسیج و بسیجی نیاز دارد، گفت: بسیج ثابت کرده که در روزهای سخت و بحرانی کشور کارساز بوده و کشور را نجات داده است.

 حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در بیست و سومین جلسه هم اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس آجا که صبح امروز با محوریت نقش نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ایام گرامیداشت هفته بسیج و نیروی دریایی، از زحمات و خدمات ارزشمند آنان در دوران انقلاب، دفاع مقدس و سال های سازندگی قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در ارتش در این جلسه با بیان این که فرهنگ بسیج یکی از نیازهای ضرورری جامعه امروز است، افزود: بسیج نشان داده که در روز های بحرانی، حساس و سرنوشت ساز کارساز بوده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: باید تلاش کنیم تا فرهنگ و تفکر بسیجی در بین خانواده ها و کارکنان نیروهای مسلح ترویج و نهادینه شود.

وی همچنین با تبریک روز نیروی دریایی گفت: نیروی دریایی ارتش در آغازین روزهای دفاع مقدس کاری کرد که نیروی دریایی رژیم بعثی عراق نتواند تا آخر جنگ، سازماندهی خود را به دست بیاورد.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه تفنگداران نیروی دریایی نیز جزو اولین گروه هایی بودند که در دوران مقدس حضوری فعال داشتند، افزود: این تفنگداران در اولین روزهای آغازین جنگ و در خرمشهر به صورت تن به تن با دشمن درگیر شدند و همراه با دیگر رزمندگان ارتش، سپاه و مردم مقاوم شهدای گرانقدری نیز تقدیم انقلاب کردند.

 وی درپایان افزود: سی و چهارمین جلسه هم اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس درباره نقش آماد و پشتیبانی در جنگ خواهد بود چرا که در دوران دفاع مقدس نقش بی بدیلی در تدارک و تجهیز یکان های عملیاتی داشته اند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا