بسیج نسخه نجات‌بخش اسلام و بهترین معبر عبور از فتنه‌هاست

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

بسیج نسخه نجات‌بخش اسلام و بهترین معبر عبور از فتنه‌هاست

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::ارتش جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای «بسیج» را به‌عنوان نسخه نجات‌بخش اسلام و بهترین معبر عبور از فتنه‌ها، چالش‌ها و بحران‌های خودساخته نظام سلطه و صهیونیسم در سراسر جهان دانست.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از   گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(رضوان‌الله تعالی‌علیه) در پنجم آذرماه 1358 اعتباری دوچندان به واژه مقاومت بخشید و روحیه انقلابی، ایثار، گذشت و ساده‌زیستی را در کنار تقوای الهی در قالب بسیج بازتعریف نمود.

در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به تعبیر امام راحل(ره) در مورد بسیج که فرمودند «بسیج لشگر مخلص خداست» تصریح شده است: اکنون پس از گذشت ۳۶ سال از فرمان تشکیل این نهاد ارزشمند و در سالی که توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به نام »دولت و ملت، هم‌دلی و هم‌زبانی»، نام‌گذاری شده است، بیش‌ازپیش نیاز به حضور این نیروی مخلص و کارآمد و تفکر بسیجی برای حفظ آرمان‌های انقلاب به‌ویژه در حوزه فرهنگ احساس می‌شود.

ارتش در بیانیه خود با تأکید بر این نکته که بسیجی محدود به زمان و مکان نیست، تصریح کرده است: بسیج و هسته مقاومت امروز در سراسر جهان به‌عنوان نسخه نجات‌بخش اسلام، بهترین معبر عبور از فتنه‌ها، چالش‌ها و بحران‌های خودساخته نظام سلطه و صهیونیسم است.

این بیانیه افزوده است: امروز تفکر و فرهنگ بسیج با عبور از مرزهای جغرافیایی و تشکیل هسته‌های مقاومت در منطقه، راهبرد غرب و متحدانش را در برابر مقاومت به بن‌بست کشانده و به سایر ملت‌ها آموخته است که چگونه می‌توان با تکیه بر اراده و قدرت ایمان در برابر ظلم و بی‌عدالتی قد علم کرد.

ارتش در پایان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج به آحاد بسیجیان بی ادعا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آن،  بر ضرورت توجه بیش‌ازپیش به ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و فراهم‌سازی بسترهای مناسب به‌منظور نقش‌آفرینی بیشتر و مؤثرتر این نهاد مردمی در عرصه‌های گوناگون دفاع از آرمان‌های انقلاب تأکید کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا